~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 >>> Door Slimm: Reclame verwijderd, laat ik het niet nog eens zien<<< Comments/Rate ?? Reageren
Eli R Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Is dit niet 4/5 reclame? Voor de rest wel cool 'logo', maar het word mij wat te standaard. 7.6/10 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Dat was niet de bedoeling. Dit moest op een ander forum komen en ik heb gewoon dat hele bericht gekopierd en hier gezet. Reageren
Achille Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Heel mooi Gizmo, had zelf niet beter kunnen doen 9/10 Reageren
Silverwing Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik vindt dit toch wel zwakjes voor een tech sig. Een tech sig moet specialer zijn, met glazen erin, en allemaal van die tech spullen. Het pattern past niet over de sig; en de wires lopen maar vals door die rondjes... 6/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.