DJ-TQM Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 hallo, ik was het laatst de showroom in san fiero aan het modden en toen ging er iets fout. nu werkt die garage niet meer en ik had geen backup, dus wie kan voor mij een backup maken van: map: models gta3.img bestand: carshow2_sfse.dff carshow_sfse.dff carshow2_sfse.txd carshow_sfse.txd mijn email is xxxxxxxxxxxxxxxx, dus kan iemand het daarheen sturen? alvast bedankt!
Apple-Mac Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ik weet niet of je het weet, maar je hebt al een topic geopend over dit onderwerp bij Texture Help. Lees het maar: ''hallo, ik was het laatst de showroom in san fiero aan het modden en toen ging er iets fout. nu werkt die garage niet meer en ik had geen backup, dus wie kan voor mij een backup maken van: map: models gta3.img bestand: carshow2_sfse.dff carshow_sfse.dff carshow2_sfse.txd carshow_sfse.txd mijn email is xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, dus kan iemand het daarheen sturen? alvast bedankt!'' Je mag geen e-mail adressen posten. Jou e-mail adres klopt niet. Nu is het niet zo dat ik bot tegen jou wil doen, maar als je je e-mail adres wilt tonen, zet hem dan neer in jou profiel! SSX-Breaker............... Bewerkt: 6 februari 2006 door GTA-Sheep
DJ-TQM Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 kun je anders die bestanden uploaden en hier een link zetten?
Apple-Mac Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Ja, dat kan ik denk ik wel een ogenblik geduld a.u.b. 1carshow2_sfse.dff 2carsow2_sfse.txd 3carshow_sfse.dff 4carshow_sfse.txd Sroll naar onder om te downloaden! SSX-Breaker......... Bewerkt: 6 februari 2006 door SSX-Breaker
blackpearl11 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Tip:voortaam al verander je bestanden in de IMG verander dan de naam van het oude bestand. Dus bijv: Ik verander banshee.dff Dan noem ik hem eerst old_banshee.dff. En dan voeg ik de nieuwe Banshee.dff toe. Erg handig want dan hoef je niet telkens een backup van je bestanden te maken
Recommended Posts