Jump to content

Error safe

Recommended Posts

Geplaatst:

Zo'n post heb ik al verwacht. ;)

#1. Wij hebben het niet over de Xbox.

#2. Windows Updates download is iets wat je helemaal niet moet doen. Zoek maar op internet waarom.

#3. Misschien heb jij wel Spyware, maar heb je totaal niet in de gate dat het op je computer zit.

#4. Internet Explorer kun je niet weg halen. Ook niet met Config. scherm=> Software. Geloof mij, als Anit-Windows heb ik alles op alles gezet.

#5. Ik download geen software dat voor mij onbekend is.

#6. Het gaat erom dat je veilig, snel en goed op het web komt. In geen een gevallen is IE goed. Vraag maar hier hoeveel mensen FF gebruiken. Bijna iedereen zal FF of andere browser gebruiken.

#7. Je hebt zeker de neppe versie van Norton? Ik heb nergens last van, alleen als die grote bestanden moet scannen.

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-TX

9

• Quatroking

7

• Nemean^inf

5

• VforV

3

Geplaatst:

1# En Microsoft is niet slecht.

2# En hoe wou je anders je PC up-to-date houden?!

3# Ik heb misschien spyware, maar dat ligt al meteen in de quarantaine door m'n antivirus.

4# Dan ben jij dom bezig want ik heb m'n Internet Explorer er al eens afgegooit.

5# Dat is leuk, maar dan is er haast niks om te downloaden.

6# Dan heb jij een slechte IE, want bij mij gebeurt er niks.

7# Ik heb geen norton, ik wil geen norton, en ik HAD norton. zelfs de echte die voor een paar honder in de winkel lag.

Kunnen we nu ff weer ontopic?!

BTW

vergeet niet om je windows te verwijderen!

Geplaatst:

Inderdaad. Een gezonde discussie is prachtig (en die wordt ook gevoerd), maar de vraag was: hoe krijg ik Errorsave van mijn computer? Graag weer ontopic om deze vraag te beantwoorden. Verdere discussies over de Wondere Wereld van de heer Bill G. te A. graag per PM, MSN of desnoods in een daarvoor geschikt ander topic :)

Geplaatst:

Die gaat ook binnenkort wel weg. Zodra ik mijn s-ATA schijven heb. En jij bent ook dom want IE is dan niet weg, jij denkt dat die weg is. Maar dat is niet zo. :Y Dat is alles, heb geen zin om voor zo'n kleine zin een PM te sturen.

Ontopic:

Ik ken het probleem, net als de andere meest bekende Spyware dingen. Ik zou via Veilige Modus het opzoeken en anders goede Anti-Spyware programma downloaden. SP2 updates zullen weinig zin hebben, de meeste mensen - heb ik gelezen in PCM - hebben alleen maar problemen met de updates van Microsoft. Ik eigenlijk ook maar ik haal de updates nooit op.

Volgens mij heb je nu echt wel genoeg informatie. Er valt eigenlijk niet veel over te zeggen.

Geplaatst:

#5. Ik raad zelf Norton aan. Ik heb 2004 met alle updates en ik scan regelmatig. Je pc word soms beetje te traag als je een grote bestand van 500MB binnenkrijgt. Ik vind het terecht, zo lang hij zijn werk goed doet. Ik krijg eens in een maand een melding dat een virus niet verwijderd kan worden. Als hij niet bij Processen staat verwijder ik het handmatig via Veilige Modus

Mee eens! Ikzelf heb de 2005.

Geplaatst:

Nee ben ik het niet helemaal mee eens.

Ik ben via een paar computer bladen er achtergekomen dat Norman het beste beveiligings systeem is.

Na dat ik Met norton 2005 het laatst heb gescanned geen virussen gevonden.

Toen scannde ik met Norman en hij had er 2 gevonden.

Ik ben waarschijnlijk er helemaal van af, het is nog niet helemaal denk ik maar dat zie ik dan nog wel.

Ik wil wel dit topic open houden.

Als er toch nu hier over Microsoft gaat heb ik toch wel wat commentaar.

Microsoft is niet zo slecht als jullie denken. Zonder microsoft zou je hier nu niet zitten, Want microsoft was volgens mij wel het eerste besturings systeem.

Onderandere gaat microsoft wel over de xbox maar dat is een ander deel en dus heeft het hier niks mee te maken.

Error safe is dus een soort trojan die zich nestelt in je computer en niet kan verwijderen, 2 bestanden blijven in je computer staan.

Ook zei iemand dat hij veel vetrouwd op de MS firewall maar ik vertrouw dat niet echt.

Vooral dat er eerst vele fouten in staan ook als je wel eens rond surft kan je gauw vinden hoe mensen er door komen.

Ze zullen niet gauw door onze firewalls komen want we hebben er twee, jullie denken TWEE?

Ja twee we hebben een interne firewal in onze router en die houdt onze computer erg goed beschermt.

Maar nu even ontopic, Ik ben er waarschijnlijk bijna van af.

Geplaatst:

Ik heb nergens gezegd dat Norton het beste was. Misschien wel maar kan ik mij in elk geval niet meer herinenren. Ik heb ook nog een Norman tasje liggen die ik bij het laatste keer schoppen in computer zaak mee heb gekregen.

Microsoft heeft inderdaad veel gedaan voor wat we nu kunnen doen. MSN is een deel van. Maar iedereen moet niet gaan ontkennen dat Microsoft herkende problemen heeft zowel in besturingsystemen als overige software/hardware.

Natuurlijk is het zo dat bugs loos software erg moeilijk te maken is. Maar als je toch een Windows Update systeem maakt zorg er dan ook voor dat de bugs eruit gaan.

Heeft Norman ook systeem voor o.a. schijfherstel, reparatie dingen of is het alleen Antivirus. En ingebouwde firewall is al een hele tijd op de markt, ik heb op mijn LAN ingang op mijn moederbord 1, in mijn modem 1. En Norton Firewall. Moederborden met ingebouwde Firewall worden al heel lang gemaakt alleen is het effect ervan mij nog niet opgevallen. Meestal krijg ik een melding met mijn eigen IP adres erin. Dus ik probeer steeds mij zelf te hacken. Maar dat zal wel ergens anders aan liggen.

Overigens is Error Safe heel makkelijk te verwijderen als je maar weet waar en als je het in Veilige Modus doet. En daar kan echt alles weg. Meestal kan dat niet opdat Spyware draaiend proces is, dat houd het verwijderen tegen. Dan kun je kiezen om naar Taakbeheer te gaan en daar het te verwijderen. Of je gaat via omweg naar Veilige Modus daar worden vaak alleen de nodige dingen aangezet die alleen Windows laten draaien. Spyware blijft dan uit waardoor je alles kunt verwijderen.

MS DOS was zo goed ik het weet het eerste soort van besturingsysteem dat in die tijd nog alleen via toetsenbord bediend kon worden. Ook was het wit op zwart/zwart en wit beeld. Later kwam Atari met de eerste game waarvan de achtergrond kon bewegen. In die tijd kon je niet meer spelen dan alleen packman.

Geplaatst:

als echt je wilt weten welke beter is, dan moet je met Norman de cd van Norton gaan scannen en met Norton die van Norman.

de gene die het meeste resultaten geeft is de beste! (elke virus scanner heeft namelijk een onbruikbaar klein stukje van een virus bij zich, en andere scanners vinden daar dus een virus)

en als iedereen nou eens een bug zou melden, dan zouden die bugs gerepareert kunnen worden.

en alsof Macintosh en Linux dan geen bugs hebben!?!

eigenlijk zouden we hier een topic van moeten maken, van deze discussie. :schater:

Geplaatst:

Super Leden hebben al een Discussie forum, maar dan zou jij niet kunnen posten dus. En wie zegt welke besturingsysteem ik zal nemen.

En dat verhaal dat de ene meer vind dan de andere heb ik zelf al op getest. Soms vind een Antivirus dingen die helemaal geen virus zijn zo heb ik een keer gehad met Mcafee dat calc.exe een virus was. Calc.exe is een rekenmachine...

Volgens mij is het probleem zo echt wel opgelost.

Geplaatst:

Godv*******!! :@

Vandaag heb ik weer dat stomme ErrorSafe bericht gehad, net nu ik dacht dat het voorgoed verdwenen was!

De laatste tijd krijg ik ook veel Herbal Nutrition popup dinges!

Geplaatst:

Ga gewoon naar veilige modus en ga eens goed scannen. In normaal Windows helpt het echt weinig tegen zo iets als Error Safe.

Geplaatst:

Je kunt ook via veilige modus veel meer verwijderen dan normaal. Moet je eens proberen door alles te verwijderen wat je niks kent.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...