Jump to content

Error safe

Recommended Posts

• Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• X-TX

9

• Quatroking

7

• Nemean^inf

5

• VforV

3

Geplaatst:

Mjah hier heb ik ook steeds last van...

Ik had hem geinstaleerd maar het ging gewoon door

Ik heb googlebar geinstald maar soms komt die er gewoon door maar dan doe ik gauw alt + f4 voordat die geladen is dan krijg ik ook niet dat probleem van dat die door gaat.

Geplaatst:
Ik heb Hitman erover heen gehaald en sindsdien geen laste meer top prgramma.. :Y

Jammer genoeg heb ik heb ik geen win XP

Geplaatst:

Misschien op zijn besturingsysteem niet. Want er zijn meer dan Windows, Linux enz. En software maken dat op elke kan is lastig omdat elke besturing-systeem op zijn eigen manier programma's regestreerd.

Geplaatst:
ErrorSafe is echt zo'n verschrikkelijk stom programma.

Je krijgt die pop-ups, en klikt 'Annuleren' (NEE IK WIL NIET SCANNEN), alsnog gaat hij door,

dan begin je pas te denken dat het misschien SpyWare kan zijn. Vervolgens vraagt hij of je wilt

installeren, klik ik weer nee, en ja hoor, hij gaat weer door..

AntiSpyware helpt vaak wel, Spyware Search & Destroy bijvoorbeeld.

Ik vind het trouwens zielige mensen, die zoiets maken. Die schoften zouden niet op het internet mogen.

ErrorSafe Handig? No way.

Geheel mee eens ik heb er trouwens alleen last van met IE (en dat moet ik de laatste tijd vaak gerbruike) ik krijg het niet weg met Ad-Aware Pro SE en ook niet met virus scanner is word er echt gestoord van :bonk::bonk::bonk:

Geplaatst:

ErrorSafe is echt zo'n verschrikkelijk stom programma.

Je krijgt die pop-ups, en klikt 'Annuleren' (NEE IK WIL NIET SCANNEN), alsnog gaat hij door,

dan begin je pas te denken dat het misschien SpyWare kan zijn. Vervolgens vraagt hij of je wilt

installeren, klik ik weer nee, en ja hoor, hij gaat weer door..

AntiSpyware helpt vaak wel, Spyware Search & Destroy bijvoorbeeld.

Ik vind het trouwens zielige mensen, die zoiets maken. Die schoften zouden niet op het internet mogen.

ErrorSafe Handig? No way.

Geheel mee eens ik heb er trouwens alleen last van met IE (en dat moet ik de laatste tijd vaak gerbruike) ik krijg het niet weg met Ad-Aware Pro SE en ook niet met virus scanner is word er echt gestoord van :bonk::bonk::bonk:

Ga naar de winkel en vraag of ze een oude pakket van Norton hebben, of volg deze topic, misschien kun je hem dan wel verwijderen.

Geplaatst:

Ik heb Norton Internet Security 2005, die laat ze nog nauwelijks door maar heel soms heb ik ze idd, en dan klik je per ongeluk op OK en dan gaat ie meteen helemaal installeren enz enz enz

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik ken dat errorsafe wel, zeer irritant, je klikt idd op annuleren en nog gaan ze door, maarja nu krijg ik nauwelijks spyware binnen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...