masterkey Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) Hallo beste leden ik ben bezig met een mod genaamd gta landscape het word een total conversion mod voor Vice city mijn vraag is willen jullie helpen deze mod tot een groot sucses te brengen thanx. Als je een van de volgende dingen kunt pb me met je mail address er bij dankje Hier het rijtje waar je maar 1 ding van hoeft te kunnen of meerdere Modellen graag 3ds max Mission coden mappen auto's bouwen/niet nodig heb al iemand maar als je wil ga je gang paths maken texturen Beta testers Dank u alvast Ik krijg steeds de vragen wat ik zelf kan nou hoor je het dan 3ds maxen texturen Mission coden een beetje auto's plaatsen enz mappen en textures maken Ik ben geen leider van de mod de leider word uit het team gekozen dat we hoop ik vormen Ik hoop dat julie het leuk zullen vinden Hier zijn screens van de eilanden ze zijn af nu nog het bouwen Team gta landscape Masterkey blaster27 Swyv Team gta landscape Wij hopen meer leden te krijgen dank je groeten masterkey Bewerkt: 7 februari 2006 door masterkey
DJ-TQM Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 t ziet er mooi uit maar ik weet niet hoe je gebouwen maakt enzo
X-Zero Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik heb een vraagje,wat kan jezelf en wat is GTA Landscape precies.
blackpearl11 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Al zijn die objecten door hem gemaakt kan hij het wel. Maar al zij nze van een ander natuurlijk niet
Jorge_F Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Het is altijd handig om bij eke mod die je begint een lijstje opschrijft van alle leden die je hebt. Dan weet iedereen namelijk dat Blaster in jou team zit (aangezien dit zijn eiland is
masterkey Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) ja oke hier is een lijstje van ons team Team gta landscape Masterkey Swyv Team gta landscape Wij hopen meer leden te krijgen dank je Bewerkt: 9 februari 2006 door masterkey
Big-Bear Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Dit is een nutteloze TC, je kan beter beginnen, als jezelf al wat Models heb, en het eiland al ingame staat, dan moet je je leden gaan aanvragen. Ik moet zegen het is wel een aardig eilandje, maar ik denk dat je wel enige ervaring moet hebben, en tot zover ik weet heeft Blaster27 alleen veel ervaring.
AmsterdamBoy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) VC mod zeker? @BB Denk er maar niet gelijk aan. Bewerkt: 7 februari 2006 door AmsterdamBoy
Blastov Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 He, ik heb gezegt dat ik een eiland maak maar dat betekend niet dat ik gelijk het team join, ik heb al genoeg werk met mafia stories
DaBeast Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Right, we hebben al genoeg problemen met het converten van Mafia . We hebben +16 leden, maar nog steeds te weinig. Btw: nice eiland . Edit: Greetz Bewerkt: 9 februari 2006 door dabeast
Blastov Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Sorry maar we hebben deze sign niet nodig, ik heb er al een gemaakt
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Dat is dan jammer... Deze namelijk:
Blastov Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Deze mod heeft zich bij Mafia Stories aangesloten, topic kan dus dicht
Bradley H. Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Geplaatst: 14 februari 2006 Zo gezegt, zo gedaan. -Slotje-
Recommended Posts