Dizcid Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 ik zou hem als backup pc gebruiken Reageren
Matiscus Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb nog enkele verbeteringen. Download DirectX 9c. En steek er Windows server 2003 op. Dan kan je die pc gebruiken als server. Dan komen al de virussen op die pc. En niet op de jouwe. Reageren
Quatroking Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Geplaatst: 12 februari 2006 Goede lijst Quatroking! FF volstoppen met games! dan zou ik toch eerst je pc terughalen naar ME of zoiets, omdat XP die spellen absoluut niet meer aankan. (fuck bill, om niet eens de orginele DOS in XP te zetten) de meeste spellen zijn zo rond de 2 á 3 MB dus je hebt genoeg ruimte. maak een programma map in het startmenu en zet daar alle snelkoppeling naar die spellen in. (als het goed is heeft geen een spel dat ik genoemd heb een instalatie programma, dus gewoon in een mapje doen) Reageren
ikt Geplaatst: 13 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 dan zou ik toch eerst je pc terughalen naar ME of zoiets, omdat XP die spellen absoluut niet meer aankan. (fuck bill, om niet eens de orginele DOS in XP te zetten) Wat bedoel je ermee? Reageren
Quatroking Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 dat XP de spellen die ik genoemd had echt niet meer ondersteund... OF ze doen het absoluut niet OF hij doet het veel te snel prove da old DOS!!! Reageren
RonaldVC Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 dat XP de spellen die ik genoemd had echt niet meer ondersteund...OF ze doen het absoluut niet OF hij doet het veel te snel prove da old DOS!!! De meeste oude spelletjes zullen niet werken omdat Windows XP gemaakt is op de fundering van Windows NT. NT werd en wordt nog steeds veel in de netwerkomgevingen gebruikt, en NT heeft nooit spelletjes ondersteund.Ik zou gewoon Windows 95 of 98 installeren, die ondersteunen die oude spelletjes wel. Bovendien verbruikt dat ook niet zoveel geheugen. Reageren
VforV Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Mijn Pentium 133 Mhz heeft Windows 98 en onze Pentium 2 heeft Win 2000 Professional met NT technologie. Het was een unief-pc, vooral niet bedoeld om spelletjes te spelen dus. Reageren
Wrieh Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 als hij zo oud is, dan kan je beter windows 98 er op douwen dan een XP, cuz windows 98 neemt VEEEEEL minder ruimte en geheugen in beslag!Overigens, hou op met dat gezeur over "oh, dan kan mijn spel er niet op... van een flutding.." er zijn veel leukere spellen dan die van nu! een lijstje van de leukste, maar meest onbekende classics door die nieuwspelisleuker-sukkels: Commander Keen Duke Nukem Max Damage Dizzy The Legend Of Kyrandia Abuse Zool Cannon Fodder Earthworm Jim (dat was tevens een hele oude serie op kindernet, zo rond 1998) Jazz Jackrabbit (ik heb de one and only beta versie van JJR3D ) The Lost Vikings Turok Tyrian Bureau 13 Kings Quest (from da old years 1984) Leisure Suit Larry (en dan niet de gene die nu in de winkel ligt, hoewel die ook best goed is ...) Litil Divil Monkey Island als jullie er niet meer dan 10 herkennen, schaam je! zet die ouwe pc op zolder aan, voor mij apart ga je alles downloaden, en dan speel je elk spelletje dat ik hier genoemd heb! prove the classic games!! vergeet lba2 niet( me lievelings dos spel) das zo lol met de school of magic enzo lba staat voor Little big adventures Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 17 februari 2006 Rapport Geplaatst: 17 februari 2006 Je kunt natuurlijk de hardeschijf eruit halen. Verder kun je deze gebruiken voor alle belangrijke zaken die je die je goed wilt bewaren. Bijvoorbeeld allemaal foto's van je vakantie of je vriendin. Als je dan weg gaat, dan raad ik je aan om deze harde schijf mee te nemen. Als dan bijvoorbeeld je PC gestolen word heb je altijd je belangrijke zaken nog. Ik heb ongeveer precies dezelfde PC als jou. Deze had ik gekregen. Zelf zit ik hier alleen maar op te internetten en met school bezig. Op deze PC heb ik alleen GTA3 staan. Zoals de meerderen ook al zeiden kun je hem dus ook gebruiken voor zaken. Je kunt ook van een MTA-server op je computer zetten. Bijvoorbeeld voor alle vrienden die je op het forum hebt. Of alleen je respect list. Genoeg ideeën hé Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.