gta mega fan Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 (bewerkt) hallo allemaal wil iemand de dvd met iets opnemen dat het op windows media player te bekijken is wel een beetje met goed kwaliteit.en als het ilegaal is gooi er maar dan een slot op.maar ik had de dvd maar die is een beetje kaboem doordat de cd kapot was dus kan iemand het opnemen?en ik bedoel de sanandreas intruduction dvd Bewerkt: 6 februari 2006 door gta mega fan Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik begrijp je vraag niet echt, kan je wat duidelijker zijn en ABN praten, dit leest namelijk heel onprettig Reageren
ra-vds Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik begrijp je vraag niet echt, kan je wat duidelijker zijn en ABN praten, dit leest namelijk heel onprettig hy praat abn .. maar wat hij bedoeld is dat je de dvd met introductie (ofzo) van gta SA even moet uploaden op je pc en dat hij in windows media player te bekijken is ... want die van hem is kapot verder weet ik niet wat voor dvd precies maar dat weten anderen misschien greetz Reageren
Markolie Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ehh... ik weet half hoe dat moet :-p Markolie Reageren
gta mega fan Geplaatst: 6 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 nou doe het dan aljeblieft want mijnes is kapoetie maar als jij het doet markoeie dan ben ik echt blij Reageren
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik heb die DVD niet, maar ik zou hem wel graag willen hebben Reageren
gta mega fan Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) daar heb ik niks aan he maar kan iemand het(opnemen) laat maar heb hem met google video gedownload Bewerkt: 11 februari 2006 door gta mega fan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.