Robin2130 Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 waar kan ik de calinskinV6red downloaden voor mijn IPB forum???(gratis a.u.b.) n.b. het is dezelfde skin als deze forum!! of kan er een admin die skin ff naar mij sturen? Reageren
Joriz Geplaatst: 7 september 2004 Rapport Geplaatst: 7 september 2004 Je kon hem vroeger ergens downloaden. Deze site is dacht ik opgeheven. Bedenk wel dat wij van GTAgames.nl een aangepaste versie van die skin hebben. Bij ons is de achtergrond oranje en in het orgineel donkerrood. Ook zijn er nog wat andere details anders. Reageren
Marius Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Als je hem wil hebben moet je naar invisionize.com gaan, dat was de site waar die eerst stond aleen dan op een ander adres. Reageren
Timovich Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Ik zou die ook wel willen misschien alleen dan ga je naar skins en moet je uit vanalles kiezen en weet jij niet waar die tussen staat? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.