Jump to content

Stoppen ja, nee of wat anders  

21 leden hebben gestemd

1. 1. Stoppen?

• Ja
      5
    • Nee
      11
    • Geen mening
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste designers,

Slimm en ik hebben even met elkaar gepraat en wij vinden dat er niet zoveel aandacht is voor SOTW.

Wij vragen aan jullie wat jullie er nou eigenlijk van vinden?

Wat gebeurt er met SOTW?

Als je wint dan komt jou signature bovenaan het sub fora battle & contest als header.

Tips zijn altijd welkom. Ik dacht zelf meer aan een poll van een aantal thema's zodat jullie kunnen kiezen welk thema het wordt voor de SOTW battle. De thema met de meeste stemmen word het dan uiteraard.

Geplaatst:

Inderdaad .Levi, een soort Poll.

Maar aan de andere kant komen er misschien dan nog minder mensen op af.

Maar jullie( jij e slimm) kunnen het altijd eens proberen :Y.

Maar waar staat SOTW ergens, waar moet je een sig posten want ik vind het niet :$ .

Geplaatst:

Hm , .. Er zijn hier eigenlijk nog weinig Designers , niet?

Ik vind dat het wat te vroeg is voor een SOTW , trouwens dit is een GTAforum , geen Graphics forum...Op een Graphics forum zijn er meer designers dan op een GTAforum zoals deze.Ook zoals jullie zeiden spenden weinig mensen aandacht aan SOTW , dat komt natuurlijk omdat er weinig designers zijn.Ik vraag me af hoeveel mensen er nu al sigs hebben ingezonden voor de SOTW. 6 mensen hebben vorige keer sigs ingezonden , njaah is niet veel , vind ik. Zelf doe ik er niet aan mee , vraag niet waarom.. :cab:

Dus die SOTW vind ik eigenlijk niks voor nodig. De battles en de contests vind ik veel belangerijker dan elke week zo een SOTW , dan moet je niet zo de hele tijd Pm'n..

Er zijn mensen die dit leuk vinden , een SOTW. Dan moeten ze maar hier stemmen :engel:

Voilà , mijn mening over de SOTW.

Geplaatst:

ik denk dat redenen waarom er zo weinig belangstelling zijn:

-mensen klikken alleen maar op de actieve onderwerpen die op de forum index staan.

-mensen hebben geen zin om te gaan lopen pmen.

Het is maar een sugestie, maar misschien meer moeite instoppen. Bijvoorbeeld een heel subfora, waar je elke 2 weken (niet elke week want dan wordt het te "gewoon") 1 topic post met "Stuur hier je signatures in" en 1 topic met "stem hier op de kanidaten" als je begrijpt wat ik bedoel. Zo wordt dat enen lullige topicje niet over het hoofd gezien, wat bij de meest leden denk ik het geval is.

en @synhro: Je praat gelijk weer over "designers", maar misschien mogen de meest dan geen "designers" zijn. Ze kunnen nog altijd leuke/orginele/grappige enzovoort sigs maken met paint of gewoon met photoshop. Gtaforum is dan geen "gfxforum", het zijn ook niet allemaal lulletjes die alleen maar gta spelen. En er zijn heel veel mensen die wel een leuke sig kunnen maken.

Geplaatst:

We komen niet tekort aan het aantal designers geloof mij..

Contests van vroeger je moet eens weten hoeveel belangstelling daarvoor was, en hoeveel designers er mee deden.

Kortom er zouden dan ook genoeg SOTW designers moeten zijn.

Meer opmerkingen?

Geplaatst:

Volgens mij is dit niet super bekend.

Ik heb wel 1x mee gedaan nu alleen dat was omdat ik het verkeerde topic aan klikte en toen kwam ik in sotw.

Miss moet je het meer promoten zeg maar.

En miss moet dat stemmen anders.

Want dit was een best onhandige manier, :bonk:

Geplaatst:

Je signature inzenden moet via PM en dan een gepinnend topic op te stemmen, een poll met die manier van PatrickW (dat je niet kan zien wat de ''tussenstand'' is).

Groeten,

Deze Loser

Geplaatst:

Over dat stemmen dat begrijp ik aan de ene kant wel, en het is ook weer gemakkelijker voor Slimm en mij als wij al die pb'tje niet hoeven te ontvangen.

Maar waar het Slimm en mij om ging, is dat jullie het stemmen niet konden zien, en dat het allemaal een verrassing bleef. Helaas kunnen moderators volgens mij geen een poll aanmaken zodat je het stemmen nog niet kunt zien. PatrickW had dit op één of andere manier voor elkaar gekregen. Er werd dan ook met de skin van het forum gesjoemeld.

Als we het elke keer op die manier moeten doen, moeten we ook elke keer iemand om hulp vragen voor die polls, dit geld nu al voor de header (sig boven het sub fora).

Ik stel voor om het stemmen gewoon in hetzelfde topic te doen dan maar.

Meer opmerkingen of tips zijn welkom.

Geplaatst:

Ik ben het wel eens met Levi..

Maar, Misschien kan er ook een Poll gemaakt worden?

Het nadeel is natuurlijk wel dat de Poll steeds veranderd moet worden... Maar misschien kunnen we dat dan zo doen:

Je kunt stemmen in de Poll, bijv op: 1, 2, 3, 4, 5, enz... Dit blijft altijd hetzelfde...

Als er deelnemers meedoen, krijgen ze een nummer, en dat is dan ook meteen het nummer waarop gestemd kan worden?

Misschien een beetje moeilijk uitgelegd :clown:

Geplaatst:
Ik ben het wel eens met Levi..

Maar, Misschien kan er ook een Poll gemaakt worden?

Het nadeel is natuurlijk wel dat de Poll steeds veranderd moet worden... Maar misschien kunnen we dat dan zo doen:

Je kunt stemmen in de Poll, bijv op: 1, 2, 3, 4, 5, enz... Dit blijft altijd hetzelfde...

Als er deelnemers meedoen, krijgen ze een nummer, en dat is dan ook meteen het nummer waarop gestemd kan worden?

Misschien een beetje moeilijk uitgelegd :clown:

Opzich wel een goed idee.

Er is alleen 1 probleem. Er is geen limit van het aantal leden dat mee mogen doen. Stel dat ik een poll heb dat t/m nummer 10 gaan en er zijn 12 leden die willen mee doen?

Ik weet het niet zeker maar volgens mij kan je polls editten, so far so good guys.

Kortom ik zelf wil graag dat SOTW een beetje leuk word. Ik stel dan ook voor dat we het om de 2 weken doen, anders krijgen we het wel heel erg druk met al die pb's, en het gaat dan later vervelen.

Samenvatting:

-Stemmen in SOTW topic.

-Poll aanmaken waarin leden kunnen stemmen. En als je wilt een post erbij wat je zo goed vond aan die signature.

-Om de 2 weken SOTW.

Edit:

Het is mogelijk om de poll aan te passen.

Maar ik moet wel even denken wat ik met het oude topic ga doen. Ik kan er volgens mij geen poll meer inzetten. Hier word nog wel een oplossing voor gevonden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...