roeiertje Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 hoe kan je zorgen dat je computer ant-stof is. want de mijn eis nogal stoffig. bestaan er van die speciaale filters. greetz roeirtje ps. als deze topic op de slechte plaats is gepost naam het me dan niet kwalijk ik wist niet echt waar ik hem moest posten. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 hoe kan je zorgen dat je computer ant-stof is.want de mijn eis nogal stoffig. bestaan er van die speciaale filters. greetz roeirtje ps. als deze topic op de slechte plaats is gepost naam het me dan niet kwalijk ik wist niet echt waar ik hem moest posten. Is je computer stoffig van binnen? Dat maakt opzich niks uit, kunnen hij wel hebben. Alleen als je computer zo stoffig van binnen wordt, dat hij het niet goed doet, zou je opzich wel kunnen informeren naar speciale filters, maar ik denk niet dat zoiets echt zou helpen. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Het is de koeler van de voeding die de stof aantrekt en de pckast in zuigt, zoals al gezegd is dat niet echt schadelijk.. Wil je alsnog van het probleem af pak dan een pantysok van je moeder, knip een mooi vlakje op maat, en span die voor de fan van de voeding. (één keer in de drie tot vier maanden even vervangen) Probleem opgelost Reageren
Quatroking Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 of je sloopt je PC open en gaat met zo'n ieniemini borsteltje (ik gebruikte een kwastje dat je insmeert met ei bij zo'n taart) alle stof deraf vegen. werkje van zo'n 10 minuten als het een beetje meevalt. Reageren
Ewoud Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 De stofzuiger werkt veel beter^^ Reageren
roeiertje Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 De stofzuiger werkt veel beter^^ k'heb gehoord dat deze statische elektriciteit maken (of iets anders) en je computer vernielen. greetz roeiertje Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Als je je stofzuiger op de stand blazen zet en gewoon op gepaste afstand de stof wegblaast is er niks aan de hand. Probeer gewoon zo weinig mogelijk in de pckast aan te raken.. Bewerkt: 7 februari 2006 door RonaldVC Reageren
Quatroking Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 leuk als je hem op zuigen zet zuigt hij je hele pc leeg! bij sommige stofzuigers kan je de zuigkracht bepalen, dan moet je gewoon het op het allerlaagst zetten en dan zou je gewoon je pc stof-vrij kunnen maken! Reageren
-Niels- Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 leuk als je hem op zuigen zet zuigt hij je hele pc leeg!bij sommige stofzuigers kan je de zuigkracht bepalen, dan moet je gewoon het op het allerlaagst zetten en dan zou je gewoon je pc stof-vrij kunnen maken! Dan kan je het gedeelte achterin, heel moeilijk schoon krijgen. Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb een oude pc (Pentium 133 Mhz in m'n kamer en als hij eens aanligt stinkt m'n kamer. Komt dat soms ook door stof? Reageren
Hutenmah414 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Wat ruik je dan ? Verbrand, Stof,.... Reageren
roeiertje Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb een oude pc (Pentium 133 Mhz in m'n kamer en als hij eens aanligt stinkt m'n kamer. Komt dat soms ook door stof? als het aangebrand ruikt : dan kan er zijn dat een van je fans niet werkt of slecht werkt. meschien moet je eens je kast opendoen en al het stof en vuiligheid opkuisen. greetz roeiertje Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Als de pc stinkt als je hij een poosje aanstaat betekend dat dat de stof in je pc verbrandt. Dat heeft niets te maken met een slecht werkende fan of koeler.. De voeding wordt warm en de stof die erin zit zorgt ervoor dat je hele kamer stinkt. Dus schoonblazen die handel, dan moet het opgelost zijn.. Reageren
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Wat ruik je dan ?Verbrand, Stof,.... Het ruikt gewoon ... ja hoe zal ik het zeggen ... vermuft. Het kan natuurlijk ook meespelen dat ik een kleine kamer heb (2.5m op 3.5m) Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
roeiertje Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Wat ruik je dan ? Verbrand, Stof,.... Het rukt gewoon ... ja hoe zal ik het zeggen ... vermuft. Het kan natuurlijk ook meespelen dat ik een kleine kamer heb (2.5m op 3.5m) lol het rukt oke nu serius. het kan zijn dat de ruimt te klein is. en als je vensters hebt doe die dan open dat doe ik ook altijdniet in de winter). greetz roeiertje Bewerkt: 17 januari 2012 door Joriz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.