Nemean^inf Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Even ter verduidelijking, Stof in je systeemkast kan brand veroorzaken je computer word te heet en kan dus het stof laten verbranden. Ik zou zeggen ga naar een erkend computer bedrijf en haal daar een busje ''Invertible air duster'' of kijk op fellowes.com bijvoorbeld deze: http://fellowes.com/Fellowes/site/products...s.aspx?Id=99791 Of vraag iets in die richting. Als je het hebt haal je je computer kast open en ga je buiten staan, en maar je je computer schoon Let op: Leg een stokje tussen de fan ander maakt hij energie. Doe het op een dag wanneer het zonnig is. Gebruik niet te veel want het is maar voor 5 computers (zeg maar voor 5 keer) Gebruik je een stofzuiger heb je kans dat de fan energie maar (Zeg maar soort van contact maken met) Daarom is het niet goed. Waarom ik zeg dat je het buiten moet doen, anders krijg je het stof weer naar binnen en heb je kan dat je het zo weer kan krijgen. Ik hoop je genoeg geinformeerd hebt. Reageren
Ewoud Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De stofzuiger werkt veel beter^^ k'heb gehoord dat deze statische elektriciteit maken (of iets anders) en je computer vernielen. greetz roeiertje Nee dat is niet zo. Je moet geen borstel kop nemen natuurlijk want dan vraag je erom. Je moet niet de apperatuur aan raken met de stofzuiger kop. Gewoon de stofzuiger hard zetten. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Dat is wel zo ewoud daarom is het verstandig om een stokje er tussen te doen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.