blackpearl11 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo, Heeft iemand mischien voor mij een sneeuw textuur die ik gebruiken kan voor mijn landschappen? Alvast bedankt Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Je kan het gewoon even op Google Afbeeldingen zoeken, of ze zelf proberen te maken met Adobe Photoshop , of ze in het Grahpics Fora aanvragen. Het kan zelf ook erg makkelijk, je neemt een gewoon een groot plaatje, en plakt hem in Paint, dan druk je op de vierkantje helemaal rechts bovenaan, van de toolbar, dan selecteer je een stukje sneeuw, en kopieert dat eruit, en plakt hem in een nieuw Paint bestand, en sla je hem op een .bmp, die geen kleur verliest (gewoon alle 4 de .bmp's uitproberen, is elke keer weer anders) Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Als je het wil LATEN sneeuwen, dan moet je regen veranderen in sneeuw door de TXD te exporteren en vervolgens te doen wat Big Bear heeft gezegd, maar dat is niet wat je vroeg, dacht ik............... SSX-Breaker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.