gta-krc-lover Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2004 hey vanachter in de malibu club staat daar een man voor een trap <_< maar als ik op de trap wil gaan ,maakt hij mij met zn mes dood :angry: wie weet er hoe je die man voorbijgaat? :unsure: :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2004 Door de Malibu club eerst te kopen! Anders kom je dus niet boven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2004 (bewerkt) Of die vent eerst doodmaken. Bewerkt: 8 september 2004 door MightyDuck Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin2130 Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 september 2004 Ja ik maak die vent ook eerst dood met een bazooka dan heeft hij gratis vliegles :lol: :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W1ckeD Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2004 Als je hem dood maakt komen toch ook anderen ik meen mij te herrineren.dat dan ook de politie achter je aan komt! Dus ik zou hem gewoon kopen! :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.