Achille Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Caution! Gevaarlijk Gevaarlijk leidingen gaan ontploffen Rate? Niet te hard heb hier de hele dag aan gewerkt.. 100% home-made alleen de schroefjes heb ik van Gizmo Rateee nu !? Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Reageren
RonaldVC Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest Rate 8/10 Reageren
Kraay Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Kortsluiting=Brand=Vuur Ik zelf vind hem héél erg mooi, 9.5/10 Reageren
Achille Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Het is eigelijk het idee dat het een miniatuur van de zon is en vastzit in een Technisch iets, zeg maar van de wetenschap maar dat het niet houd omdat de kracht te sterk is lol nog meer rates? Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Wat hebben jullie een fantasie. 1/10 omdat hij geript is. Hmm miss wat onaardig. Mooie sig. Wires vind ik niet mooi. Orb is netjes. Indents zijn netjes geplaatst. Text had iets meer aan gedaan mogen worden. 8/10 Bewerkt: 7 februari 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
Achille Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur dus eigenlijk moet er een bal energie in een 8 heel leuk en origineel gedaan Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest Rate 8/10 Haha bedankt maar dat gele dingetje is een draadje die eruitsteekt met kortsluiting want die wires zijn ontploft door de energie Lol, nu weer serieus @Gizmo.. lol Reageren
Thabit Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Eindelijk de perfect technosig van jouw! Vet mooi, alles is oké! 9/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.