Jump to content

Tech Designs Fireball

Recommended Posts

Geplaatst:

Caution! Gevaarlijk Gevaarlijk leidingen gaan ontploffen :puh:

techinsanegfxbendesignsfire2dj.jpg

Rate? Niet te hard heb hier de hele dag aan gewerkt.. :D

100% home-made alleen de schroefjes heb ik van Gizmo :)

Rateee nu !? :)

Geplaatst:

zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur :puh: dus eigenlijk moet er een bal energie in :Y een 8 heel leuk en origineel gedaan :klap:

Geplaatst:
zeer leuk bedacht... alleen elektrischeteits draden geven geen vuur :puh: dus eigenlijk moet er een bal energie in :Y een 8 heel leuk en origineel gedaan :klap:
Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting :Y:schater:

Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest :klap:

Rate 8/10

Geplaatst:

Kortsluiting=Brand=Vuur :cab:

Ik zelf vind hem héél erg mooi, 9.5/10

Geplaatst:

Het is eigelijk het idee dat het een miniatuur van de zon is en vastzit in een Technisch iets, zeg maar van de wetenschap maar dat het niet houd omdat de kracht te sterk is :puh::{

lol

nog meer rates?

Geplaatst: (bewerkt)

Wat hebben jullie een fantasie.

1/10 omdat hij geript is. :N

Hmm miss wat onaardig. :clown:

Mooie sig.

Wires vind ik niet mooi.

Orb is netjes.

Indents zijn netjes geplaatst.

Text had iets meer aan gedaan mogen worden.

8/10

Bewerkt: door ~> GizmO <~
Geplaatst:

Wel als die bol vol zit met explosieve gassen en die draden veroorzaken kortsluiting :Y:schater:

Maar goed, ik vind het echt grappig gedaan, alleen dat gelige dingetje bij die linkerdraad is wat minder. Voor de rest :klap:

Rate 8/10

Haha bedankt maar dat gele dingetje is een draadje die eruitsteekt met kortsluiting want die wires zijn ontploft door de energie :puh:

Lol, nu weer serieus :puh:

@Gizmo.. lol

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...