johjoh boy Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ik hep gta op de pc, ik weet niet hoe je fotos kan bekijken en ik weet niet hoe je automatisch moet richten. wil je even zeggen welke toetsUH daT ZIJN ZET DAT FF OP HET FORUM VRIENDELIJKE GROET PIETER:] Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Hey Pieter welkom op het forum! Je kunt foto's bekijken in de map Gallery. Die vind je zo: Mijn documenten > San Andreas User Files > Gallery. Als je dan op een foto klikt kun je hem bekijken. Hoe maak ik een foto met de PC in SA? Als eerste pak je een foto camera. Deze kun je vinden op de slaapkamer van het huis in de Grovestreet of hier (klik). Bij de bolletjes ligt een camera. Je maakt een foto door te richten met de rechtermuisknop. Je kunt dan met de scroll inzoomen en uitzoomen. Als je dan heel ver van iets staat en je wilt het toch fotograven kun je gebruik maken van deze functie. Als je denk een mooie screen te kunnen maken, klik je op de linkermuisknop. Nu wordt de foto geschoten en wordt hij opgeslagen in de map Gallery. Als ik een mooie foto showen wil?? Als je een mooie foto showen wil, kun je hem uitteraad op het forum posten. Daar hoef je niet speciaal een topic voor aan te maken. Er is namelijk al een topic over, waar mensen je foto's kunnen becijferen. Ik heb het dus over dit (klik) topic. Als je een foto hebt gemaakt, moet je hem ook online zetten. Je kunt hem via je bijlage doen, maar ook via Imageshack.us. Dan upload je je foto en kopieer je de link die je krijg hierna toe. Als je de foto hebt geupload krijg je 2 links. Een Thumbnail-Link: Deze gebruik je als je plaatje groter is dan 640 pixels, als je deze op het forum zet krijg je een kleinere versie van de foto. Wanneer je erop klikt krijg je de normale versie Een Hotlink-Link: Deze gebruik je als het plaatje kleiner is dan 640 pixels. Hiermee krijg je de normale versie gelijk op het forum te zien. Veel succes. Bewerkt: 7 februari 2006 door Ruurd31 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.