Nickonly Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo. Ik ben een beetje aan het klungelen met Gmax, maar ontdek ik dat ik een scale object nodig heb. Heeft iemand er een of weet iemand een link waar ik er een kan downloaden??? Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo Ik heb er inderdaad wel 1tje voor je, ik heb er 3 ingestopt: - Sanchez - Player - Sabretest Hier zal je vast wel wat aan hebben, de Sabretest en Player zijn gewoon de standaard, maar een Sanchez kan ook wel handig zijn. ..::Klikken::.. Je kan ze trouwens het beste in de map Meshes van 3ds Max stoppen, als je hem dan Import opetn hij die map, en kan je hem gelijk openen, zonder verder te zoeken in alle andere mappen. Reageren
Samurai Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo.Ik ben een beetje aan het klungelen met Gmax, maar ontdek ik dat ik een scale object nodig heb. Heeft iemand er een of weet iemand een link waar ik er een kan downloaden??? Je kan ze trouwens het beste in de map Meshes van 3ds Max stoppen, als je hem dan Import opetn hij die map, en kan je hem gelijk openen, zonder verder te zoeken in alle andere mappen. Ik hoop dat ze ook voor Gmax werken... Reageren
Big-Bear Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ja, dat doen ze, het is een .3DS file, en die kunnen haast alle modelleer progamma's lezen. Reageren
Nickonly Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Klopt, hij doet het! Bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.