Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik heb een vraagje over een missie ik weet de naam niet Dan moet je met een boot zo allemaal dingen oppakken binnen een bepaalde tijd... Die boot is ver weg en ik haal het nooit kan iemand even helpen met een kaart ofzo Reageren
Mark B. Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Volgens mij bedoel je de missie A drop in the ocean. Je krijgt deze missie van Donald Love. Rij met een snelle wagen de rode wag af van Donald Love naar de haven. Pak een boot en vaar naar het gele stipje. (als ik mij het goed kan herrinderen moet het gele stipje daar ergens zijn) Raap dan de pakketjes op(6), je krijgt wel veel politie achter je aan. (in totaal 5 sterren) Stap weer in je auto en rijd naar de Pay'N Spray die daar dichtbij zit en rijd terug naar Donald Love. Reageren
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Oke dank je ik zal wel even w8ten op kaart Markolie Bedankt ik zal hem proberen Markolie >>> Door Mark B.: Mooi dat je hem hebt gehaald! Maar je kon beter je post editen met de Edit-knop, want je hebt nu een dubbelpost! En Markolie, graag gedaan hoor <<< Ik heb hem gehaald Dank je Mark.B Edit: Ik wist toen ik dat bericht plaatste nog niet hoe je moest editte en nu wel :-p Bewerkt: 8 februari 2006 door Markolie Reageren
Darth Maul Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Euhm... ik on hem vaak niet halen en heb hem nu ook gehaald dus. @Markolie je kunt beter je berichten editten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.