Froodooo Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Dit is mijn eerste echte Tut die ik ooit heb gemaakt, ik hoop dat jullie hem goed vinden! _______________________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________ Als je nog wat te vragen hebt, kun je dat hier natuurlijk doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 De tekst is een beetje te vaag, tis een rot lettertype en door die outerglow en die achtergrond is te afleidend.. Probeer een zwarte achtergrond en witte tekst dan is het al snel beter te lezen.. En de kleine plaatjes en het Anti Rip maakt het er ook niet beter op Maar voorde rest leuke tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Backsmash Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) mijn resultaat: bij de naam mochten best meer plaatjes. dus die heb ik zelf wat geprobeert. verder is het lettertype niet storend en het leest best wel lekker. hopelijk komen er nog wat tutorials van jouw. Bewerkt: 7 februari 2006 door Backsmash Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Een goede handleiding, maar ik ga mee met Achille, en ik vind dat de plaatjes wel wat groter mochten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ruurd31 Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Froodoo, als dit de eerst keer is vind ik hem wel mooi . Ziet er netjes uit en slim gewatermerkt. Verder kan ik het wel goed lezen, heel simpel en best grote letters. Goed werk man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Ik vind het een goede tut Froodoo, het is duidelijk te lezen en plaatjes vind ik groot genoeg.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2006 Ik vind het een goede tut Froodoo, het is duidelijk te lezen en plaatjes vind ik groot genoeg.. Inderdaad. //met nadruk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Dit kwam er bij mij uit: Vind hem wel lache eigenlijk: Mooie tutorial trouwens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stan O. Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 (bewerkt) Mijn resultaat: ik vind hem wel goed gelukt Bewerkt: 16 juni 2006 door Stan O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darknigt Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 (bewerkt) ik kan em niet zien ik zie em al ^^ Bewerkt: 28 april 2008 door Darknigt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RonaldVC Geplaatst: 17 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 februari 2008 De link naar de tut loopt dood. Misschien wil Froodoo de tut even opnieuw uploaden. Tenminte, als hij hem nog heeft... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.