Grove St. Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 He wilt iemand voor mijn site een layout maken, een template... Ik heb een James Bond 007 site. zie: www.goldenspy.nl.tt ( geen reclame ) kun je al zien hoe groot hij moet worden Flash hoeft niet, maar wel graag mooie buttons! wilt iemand dat voor me doen.... Pm me dan voor meer vragen of zeg het hier! Alvast Bedankt greets Grove St. Reageren
Grove St. Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ik kan het doen Betaald zeker, als je het gratis doet graag! anders zoek ik wel een tut en maak ik hetzelf... Maar als jij het zou willen doen Reageren
Arjen Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Hallo.. Als je een template gratis door iemand wilt laten maken is dat niet normaal, Grove St. Een template maken vergt veel tijd, je kunt dat niet even in 3 tellen klaar krijgen, men denkt, paar balkjes, wat buttons en klaar, maar ze vergeten de puntjes op de 'i' te zetten, waardoor er duizenden bugs en fouten komen. Geloof me, ik heb er ervaring mee (heb al veel templates gemaakt.. niet gratis ) Reageren
Giorgo Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Ik wil het wel eens proberen... Maar dan moet ik meer informatie hebben en ik doe het inderdaad niet snel snel. Een template moet goed zijn. Dus post een lijsjte of dergelijke en ik wil het wel doen. Reageren
X-TX Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Flash hoeft niet, Dan kom je al snel boven de 100 euro uit. Of je moet heel erg lang zoeken naar iemand die zo lief is om het te maken. Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Ach komaan, ik heb al veel gratis sites gemaakt. En die zijn steeds goed. Zeggen ze toch, ik heb een hoop kennis met PS, en dreamweaver. Dus ik maak je wel een site. En GRATIS. Als je als 15 jarige knul al geld moet vragen voor sites te maken, terwijl je het zelf nog niet kunt vind ik het erg. Je leert er met bij. Ik maak je TEMPLATE en HELEMAAL GRATIS. Als dat niet leuk is. Bugs als je je goed concentreert en heb je geen enkele Bug. BTW, I'm Back in The game. Bewerkt: 7 februari 2006 door Matiscus Reageren
Grove St. Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ach komaan, ik heb al veel gratis sites gemaakt. En die zijn steeds goed. Zeggen ze toch, ik heb een hoop kennis met PS, en dreamweaver. Dus ik maak je wel een site. En GRATIS. Als je als 15 jarige knul al geld moet vragen voor sites te maken, terwijl je het zelf nog niet kunt vind ik het erg. Je leert er met bij. Ik maak je TEMPLATE en HELEMAAL GRATIS. Als dat niet leuk is. Bugs als je je goed concentreert en heb je geen enkele Bug. BTW, I'm Back in The game. Thnx matiscus, maar jij zit in de crew En ik wou je geen last bezorgen, maar leuk dat je het wilt doen.. ik spreek je wel op msn. Reageren
X-TX Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Vrienden voor het leven. Wat zouden wij moeten zonder GtaF Reageren
Arjen Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Vrienden voor het leven. Wat zouden wij moeten zonder GtaF Spam.. @ Matiscus: Heb je een portfolio? Of in ieder geval iets waar ik jou webdesigns kan zien? Ben er wel benieuwd na. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.