Samurai Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) The drugsdealers! The drugsdealers is een lcs waar we met een team aan gaan werken. Het worden verschillende afleveringen na mekaar... Meld je dus aan voor de unieke movie! Ik heb al een korte aflevering gemaakt; check hem: http://rapidshare.de/files/12688973/lcs_1.wmv.html Team: Samurai(leader) Bewerkt: 7 februari 2006 door Samurai Reageren
Svenie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ziet er goed uit samurai ik ben er erg benieuwd naar ik zelf kan geen filmpjes maken dus wens ik je succes Reageren
Samurai Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ziet er goed uit samurai ik ben er erg benieuwd naar ik zelf kan geen filmpjes maken dus wens ik je succes Thanx, wat vond je van het korte filmpje? Reageren
Svenie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ziet er goed uit samurai ik ben er erg benieuwd naar ik zelf kan geen filmpjes maken dus wens ik je succes Thanx, wat vond je van het korte filmpje? goed hoor het had een goede inhoud ik begreep het niet meteen maar nu wel Reageren
Dogwatch Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ziet er leuk uit leuk gedan ook een 8 Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 damn goed in elkaar gezet filmpje.. is die nou opgenomen met cheat deviced?? ik wil trouwens meschien wel mee helpen... (hoewel ik denk dat dit project beter gedaan kan woorden in je eentje) hoe lang moet dat filmpje trouwens woorden? Reageren
Samurai Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 damn goed in elkaar gezet filmpje..is die nou opgenomen met cheat deviced?? ik wil trouwens meschien wel mee helpen... (hoewel ik denk dat dit project beter gedaan kan woorden in je eentje) hoe lang moet dat filmpje trouwens woorden? Thanx, en ja het is met cheatdevice opgenomen. We zoeken btw nog mensen om te helpen. Het worden verschillende afleveringen en elke aflevering +- 5 min...Per week een aflevering. Indien je wilt helpen PM me met je msn...(@mr vriezetti) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.