Jump to content

iemand een save game uit de 2de versie?

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben op zoek naar een savegame voor de niewste versie van gta san andreas

20+%

of als je iets anders hebt wat redelijk gevordert is

Geplaatst: (bewerkt)

Nee hoor Zethe,

Sinds een paar maanden heeft R* een nieuwe versie van San Andreas uitgebracht waar geen HotCoffee mod meer in zit. En nog een paar dingen. Dat heeft V2.

De V1 is de eerste versie van R* die ze uitbrachten. Je hebt overigens vast wel over de HotCoffee mod gehoort, die zit daar nog wel in. In de nieuwe versie niet!

Ik zal nog eens kijken voor een savegame voor V2. DIe zijn er bijna niet. Ik denk dat je zelf zult moeten spelen.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
Nee hoor Zethe,

Sinds een paar maanden heeft R* een nieuwe versie van San Andreas uitgebracht waar geen HotCoffee mod meer in zit. En nog een paar dingen. Dat heeft V2.

De V1 is de eerste versie van R* die ze uitbrachten. Je hebt overigens vast wel over de HotCoffee mod gehoort, die zit daar nog wel in. In de nieuwe versie niet!

Ik zal nog eens kijken voor een savegame voor V2. DIe zijn er bijna niet. Ik denk dat je zelf zult moeten spelen.

OW leuk?

Is het het zelfde als de SA,

Kan ke deze kopen dan in de winkel of kan je hem alleen downloaden zoals MTA?

Geplaatst:

Het is dezelfde SA als die er nu is. Alleen de Hotcoffee mod is eruit verwijderd. Verder zijn er nog wat toepassingen gedaan. Gewoon dezelfde missies enzovoort.

Je kunt deze kopen in de winkel. Het is gewoon de volledige versie, downloaden zoals MTA kan niet. MTA is gewoon een supermod. Dus modden kan ook weer gewoon in de nieuwe versie.

Geplaatst:
Op deze site vind je V2 savegames. ;)

KLIK

have fun. :bier:

ik heb ook v2 en zou graag een savegame hebben waar LS is uitgehaald hij staat op de site maar ik weet niet hoe ik hem kan downloaden wil iemand het me zeggen of ff downloaden en hier als bijlage posten?

grtz kristof01

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...