Jump to content

Discussie: Microsoft's Sofware en Norton


Quatroking

Recommended Posts

SP2 heeft geen directe instelbare antivirus. Maar wel redelijke update waarmee je nog minder kan met Windows. Als je bestanden binnenkrijgt van uitvoerbare extensies moet je per se op Uitvoeren drukken etc. Moet je allemaal weten als Windows fan. :-(

Het is nu zo'n stukje software als de Firewall, maar wel kleine updates.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • X-TX

    11

  • Quatroking

    6

  • ViceAgent

    4

  • Dizcid

    2

SP2 heeft geen directe instelbare antivirus. Maar wel redelijke update waarmee je nog minder kan met Windows. Als je bestanden binnenkrijgt van uitvoerbare extensies moet je per se op Uitvoeren drukken etc. Moet je allemaal weten als Windows fan. :-(

Het is nu zo'n stukje software als de Firewall, maar wel kleine updates.

klopt als ik bestandjes krijg via MSN ofzo kan ik ze soms niet eens openen omdat ze zogenaamd "onveilig" zijn

en ik open ze op me eigen PC dan is er nix aan de hand, stom...

maar Norton sucks (is mijn mening) ik heb er meer slechte dan goede verhalen over gehoord

ik heb Panda Titanium Antivirus + Antivspyware + Firewall,

werkt perfect nooit geen problemen gehad

elke dag up-daten en nooit een virus gehad in de vorige 3 jaar

Link to comment
Delen op andere websites

Windows heeft een paar nadelen schiet me te binnen, nu X-TX het zegt. Maar ik vind dat alle voordelen, wel opwegen tegen de enkele nadelen. Een antivirus kun je downloaden van elke hoek op het web, maar de vraag is of deze veilig is.

Firewall, windows heeft een standaard firewall toch? 'Windows Firewall', ik gebruik trouwens ZoneAlarm. Goed programma alleen het schermpje 'Alert' komt te vaak, bij kleine dingen. Windows Firewall heb ik trouwens nooit geprobeerd. En ohja, GIMP is best een goed programma, vind ik, maar Photoshop is inderdaad net iets beter.

Quatroking

Je gaat wel heel erg offtopic als je het over een Turkse Groenteboer gaat hebben..

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, vandaar de naam 'Spy-Ware' je denkt dat er niks aan de hand is. :puh: Misschien is dat de rede waarom je pc het niet goed doet. Geloof mij, ik heb MSN Plus gehad, van alles mee gedaan, gekeken wat hij installeert en bij vrienden gekeken en op een dag heeft iedereen probleem met dat ding.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had vroeger Norton en op alle andere PC's hier in dit huis. Dit heb ik na een Windows XP OEM (Legaal) herinstallatie niet meer ingestald. Ik had/heb Norton legaal omdat me vader een eigen zaak heeft en je moet legale software hebben. Dus heb ook MS Office 2003 legaal enzo :Y . Maar geen klachten over MS Software. Wel over Norton software want het start zo langzaam op.

Link to comment
Delen op andere websites

Wel over Norton software want het start zo langzaam op.

Heb je dan over Antivirus/Firewall of Systemworks. Want zodra mijn pc aanstaat is Norton al klaar voor gebruik. Antivirus en Firewall, somds komt hij iets later maar als ik op dubbel klik bij het klok dan blijft hij heel soms hangen en dan kan ik hem gebruiken.

Aangezien Norton word erkend als Systeem programma start hij ook als eerste op. Daarna komen de kleine dingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...