Jump to content

noobmode save game

Recommended Posts

Geplaatst:
Op deze site vind je een 100% savegame voor de n00bmod. Helemaal onderaan de pagina. KLIK

Sorry voor deze off-topic post, maar waar moet je dan op klikken om die 100% N00bmode save game te downloaden? Hieruit blijkt weer eens hoe blond ik ben.. :-(

Groeten BaasBart :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Sorry voor deze off-topic post, maar waar moet je dan op klikken om die 100% N00bmode save game te downloaden? Hieruit blijkt weer eens hoe blond ik ben.. :-(

Nou Bart, dat is niet zo moeilijk. Je klikt op DOWNLOAD, 2nd edition . Deze vind je helemaal onderaan de pagina. En ook nog aan de linker kant. Je klikt erop en downloade :) .

Succes kerel!!

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:

Onderaan de site staat de download je krijgt dan wat meer mapjes en dan moet je bij 100% kijken dan in gtasa user files zetten en klaar is kees. :D

Geplaatst:
Onderaan de site staat de download je krijgt dan wat meer mapjes en dan moet je bij 100% kijken dan in gtasa user files zetten en klaar is kees. :D

Welke map?

n00bmode1001gj.th.png

En als ik bij start 'verkennen' doe, en dan 'Program Files', en dan 'Rockstar Games', en dan 'GTA San Andreas', dan krijg ik dit te zien: sanandreasshit6rs.th.png

Geen 'GTA San Andreas user files' ofzoiets. Dus welke map moet ik nou waar zetten? Sorry, ik ben niet zo handig met computers. :$

Geplaatst: (bewerkt)

Het is maar net hoever jij wilt zijn. Als jij denkt ik wil ergens in SF beginnen dan kopieer je de savegame. Als jij de 100% wilt hebben kopieer je die savegame.

Als je de savegame gedownload hebt pak je het bestand uit. Je doet rechtermuisknop en je klikt op kopieeren. Je gaat naar "Mijn Documenten" en opent de map "San Andreas User Files". Je plakt het bestand daar, als je dit allemaal gedaan hebt kun je de game starten.

Succes Bartje!!

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...