-Niels- Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Wij hebben thuis een router! Ik kan dus via het programmatje: RealVNC op de laptop van mijn vader kijken. Maar ik typte zijn computernaam in, maar ik kon er niet op komen...er kon geen verbinding worden gemaakt met de host. Van die handleiding op de site, snap ik ook weinig van. Heeft iemand hier ervaring mee, of hij snapt het wel in 1 keer. Please plaats het hier. Groeten, Niels Reageren
Matiscus Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Als ik het goed begrijp kan je geen verbinding maken? Ik heb dat ook gehad. Controleer je Login en Passwoord op Hoofdletters. Dat was bij mij het probleem. Als de drivers goed geinstalleert zijn en de pass is correct. Dat moet het werken. En anders kan je eens doen Start-->uitvoeren typ daar cmd. Dan typ je IPCONFIG. Dan kijken of hij je IP vind. Vind hij dit moet je gewoon weg nog wat firewalls configureren. Reageren
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Als ik het goed begrijp kan je geen verbinding maken?Ik heb dat ook gehad. Controleer je Login en Passwoord op Hoofdletters. Dat was bij mij het probleem. Als de drivers goed geinstalleert zijn en de pass is correct. Dat moet het werken. En anders kan je eens doen Start-->uitvoeren typ daar cmd. Dan typ je IPCONFIG. Dan kijken of hij je IP vind. Vind hij dit moet je gewoon weg nog wat firewalls configureren. Ik hoef geen login naam te plaatsen, alleen de computer naam...want ik weet niet wat mijn Login-naam is. En wachtwoord heb ik niet aanstaan, moet nog ff. Maar moet ik ook iets met me IP doen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.