killerfragger Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) wie weet hoe je een server opstart in mta san andrea,s (hier bij bedoel ik een iegen server) en dat je er met remote adim er ook in kan komen? hartelijk dank bij het helpen van me probleem Bewerkt: 7 februari 2006 door killerfragger Reageren
Kraay Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 (bewerkt) Als je het MTA forum gechecked had, was je nou al bezig op je eigen server . Ik zal ff het topic voor je opzoeken . Edit, hier heb je de link: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=21367 Bewerkt: 7 februari 2006 door Kraay Reageren
killerfragger Geplaatst: 7 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 heb ik al gedaan maar kan nog steeds niet met remote admin er in of aanmeld conceten Reageren
Kraay Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 heb ik al gedaan maar kan nog steeds niet met remote admin er in of aanmeld conceten Als je server helemaal opgestart is(zie screen in dat topic) start je mta op, druk je op 'Quick connect' en dan bij host typ je 'localhost' in. Rest laat je gewoon zoals het is. Als het goed is kom je dan in je server . Reageren
killerfragger Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) okee z al proberen okee kan er in en nu nog admin instelling ? hoe doe je dat Bewerkt: 8 februari 2006 door killerfragger Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.