Chi Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Ik denk niet dat ik deze al heb gezien..Iemand wel? Volgensmij zijn ze nieuw...Zou bij god niet weten welk blad.. [Edit] Volgensmij For Him Magazine (FHM) -Screens doen het nu Reageren
Trax Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Ik zie alleen maar rooie X-jes. :lol: Reageren
Tim14 Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 bij mij doen ze het ook niet! maar goed dat je weer terug bent chironu Reageren
Chi Geplaatst: 8 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2004 bij mij doen ze het ook niet!maar goed dat je weer terug bent chironu Qoute: Ik ben niet terug.. En ik zal kijken of ik de screens kan hosten.. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 bij mij doen ze het ook niet!maar goed dat je weer terug bent chironu Qoute: Ik ben niet terug.. En ik zal kijken of ik de screens kan hosten.. Fijn om je weer te zien typen , btw a er staat ook 3 nieuwe sreens op een hele bekende duitse gta site :o Reageren
Trax Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Vette screens man! B) De O'G's zien er echt gevaarlijk uit :lol: Reageren
liltuner Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 wooooooooow!!!!!! mooie screens! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 De screens zijn nu allemaal een beetje op elkaar gaan lijken, want er zijn vele screens waar je dit ook ziet maar dan anders dus ik vind ze niet zo heel boeiend, tenminste deze dan. Reageren
Pete-R Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Joriz zij ook al een keer dat alle screenshots vlak bij elkaar zijn gemakat en dat zou hier ook wel het geval geweest zijn vandaar dat deze ook lijken op ene paar andere Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Joriz zij ook al een keer dat alle screenshots vlak bij elkaar zijn gemakat en dat zou hier ook wel het geval geweest zijn vandaar dat deze ook lijken op ene paar andere :blink: Wauw!!! wat een mooi sreens zeg!! ben ik echt heel blijk mee :rolleyes: Prima gedaan C. Reageren
Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Zo ik vind dit LCPD auto er echt mooi uit zien op die screen. Er komt echt 1 van die politieauto's in mijn garage te staan!!! Reageren
liltuner Geplaatst: 11 september 2004 Rapport Geplaatst: 11 september 2004 lSpd Q-dude! los santos police department en niet liberty city police department. maar ik ben wel blij dat die politie wagens iets ronden zijn dan die wagens in VC Reageren
Mr.Yo Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 (bewerkt) Coole screenz. B) Nou hopen dat er nog een filmpje uit komt. ! Ik kijk ook voor nieuwe screenz op gamespot . Bewerkt: 12 september 2004 door tigran Reageren
Ripper Geplaatst: 12 september 2004 Rapport Geplaatst: 12 september 2004 (bewerkt) screens Las Venturra screen 3 screen 2 ze zijn niet van een super kwali maar het is weer wat anders.... - Hints that the player will be able to steal trains and even skateboards. ik wist niet dat je Skate boards had.. ga gelijk ook skateboarden man Bewerkt: 12 september 2004 door Ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.