Jump to content

Microsoft

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey,

Ik las op een site dat Microsoft ooit een bedrijf heeft gekocht die spy-ware ontwikkelt., zodat ze hun spy-ware killers goed kunnen verkopen

Weet iemand of dit waar is en zo ja wat vinden julie ervan.

Geplaatst:

Heey,

Nee, Mss wel spyware definities, om hun software te verbeteren. Maar ik denk dat dit een grote leugen is. Microsoft is zelfs tegen spyware. :)

Geplaatst:

Ja tuurlijk zeggen ze dat, als ze zouden zeggen dat ze ervoor zijn dan zoude ze allemaal gezeik krijgen. 8)

Geplaatst: (bewerkt)

Nou dat bedrijf released nog steeds spy-ware.

Denk maar aan Messenger plus. ;) als je daar bij het installen wel ondersteuning geeft dan zit je pc gelijk onder de spy-ware. :duh:

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Ja, daar geef ik jou wel gelijk in. Maar constant het goede doen zal ook niet steeds geld in de kassa blijven brengen. Stel, jij maakt een goed programma, je krijgt er 25euro voor als je er wat spyware bijsteekt. Wat ga jij doen? Ik zou nogal rap er wat spyware insteken. :)

Ik denk dat Microsoft erook zo overdenkt.

Geplaatst:

Dit was als ik het goed had het bedrijf dat voor de spyware voor kazzaa zorgde . Gator volgens mij. Dit bedrijf is ook gekocht... alleen geen idee wanneer dat was.

Geplaatst:

Bijna goed Ewoud. Het echte naam is Gain. Als je Kazaa installeert met alles erop en eraan zie je bij Common Files de map Gain die niet weg kan. Moet je via Taakbeheer al het rommel uitzetten en map verwijderen en je pc scannen naar andere virussen. Bij installatie van Kazaa krijg je 3 virussen van Gain en 2 andere.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...