Goliat Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Heey, Ik las op een site dat Microsoft ooit een bedrijf heeft gekocht die spy-ware ontwikkelt., zodat ze hun spy-ware killers goed kunnen verkopen Weet iemand of dit waar is en zo ja wat vinden julie ervan. Reageren
Matiscus Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Heey, Nee, Mss wel spyware definities, om hun software te verbeteren. Maar ik denk dat dit een grote leugen is. Microsoft is zelfs tegen spyware. Reageren
Goliat Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ja tuurlijk zeggen ze dat, als ze zouden zeggen dat ze ervoor zijn dan zoude ze allemaal gezeik krijgen. Reageren
Quatroking Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 OF ze hebben dat bedrijf gekocht om hun software te verbeteren... Reageren
Goliat Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) Nou dat bedrijf released nog steeds spy-ware. Denk maar aan Messenger plus. als je daar bij het installen wel ondersteuning geeft dan zit je pc gelijk onder de spy-ware. Bewerkt: 9 februari 2006 door Goliat Reageren
Matiscus Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ja, daar geef ik jou wel gelijk in. Maar constant het goede doen zal ook niet steeds geld in de kassa blijven brengen. Stel, jij maakt een goed programma, je krijgt er 25euro voor als je er wat spyware bijsteekt. Wat ga jij doen? Ik zou nogal rap er wat spyware insteken. Ik denk dat Microsoft erook zo overdenkt. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Dit was als ik het goed had het bedrijf dat voor de spyware voor kazzaa zorgde . Gator volgens mij. Dit bedrijf is ook gekocht... alleen geen idee wanneer dat was. Reageren
X-TX Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Bijna goed Ewoud. Het echte naam is Gain. Als je Kazaa installeert met alles erop en eraan zie je bij Common Files de map Gain die niet weg kan. Moet je via Taakbeheer al het rommel uitzetten en map verwijderen en je pc scannen naar andere virussen. Bij installatie van Kazaa krijg je 3 virussen van Gain en 2 andere. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.