Wauzie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Het leek me leuk een topic te openen waar iedereen zijn 3D filmpjes kan posten, dan zal ik maar beginnen.....het is een filmpje wat ik in mijn extended looping tutorial zet. tutorial.rar Reageren
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Jammer dat hier niks gepost word, ik heb er wel een paar GTA Landscape GTA Landscape (2) GTA Mafia Stories GTA Mafia Stories (2) Reageren
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) al die filmpjes doen het bij mij niet, ik probeer zec aftespelen met windows media palyer, en er is een ocdec niet ofzo.. doe ik iets fout??? Bewerkt: 13 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren
Blastov Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 Je windows mist dan de DivX codec, dit is normaal hoor link Reageren
De Huib Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Geplaatst: 13 februari 2006 bij mij doen de filmpjes het wel, zijn wel relaxt. mooi gedaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.