Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Het leek me wel leuk om een topic over bugs te maken! Als je bugs hebt gevonden in GTA (gemod) of als je problemen met Editors hebt, post dan hier je gevonden bugs!

SSX-Breaker..............

Bewerkt: door SSX-Breaker
Geplaatst:

Ja maar waarom willen mensen bugs in mods gaan posten? Dat zijn dus de kut mods, en die wil niemand.

Geplaatst:

Tsjah... dan zijn alle mods bijna wel kut.... vooral de groten bijna elke groote mod heeft wel een bug.

Geplaatst:

Als een mod een bug heeft meld je dat aan de makers van de mod, zet je het in hun topic/site of forum. Waarom hier een heel topic over maken..

Tsjah... dan zijn alle mods bijna wel kut.... vooral de groten bijna elke groote mod heeft wel een bug.

Ja, dat is waar, maar dat zijn de kleine bugs, niet waard om te posten. SSX-Breaker heeft het goed bedoeld, maar ik denk dat dit een beetje nutteloos topic is.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:

nou ik had een paar auto mods geinstalleerd via die mod installer en nu krijg ik dit :ch:

AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001b6b2f

Help help.... hoe kan me GTA weer opschonen ??? of wie weet Toevallig wat de fout is ?

Alvast bedankt voor de hulp!!!

Greetz,

Jochem

nou ik had een paar auto mods geinstalleerd via die mod installer en nu krijg ik dit :ch:

AppName: gta_sa.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: gta_sa.exe

ModVer: 0.0.0.0 Offset: 001b6b2f

Help help.... hoe kan me GTA weer opschonen ??? of wie weet Toevallig wat de fout is ?

Alvast bedankt voor de hulp!!!

Greetz,

Jochem

Nou, zo nutteloos is dit topic ook weer niet! Mensen maken er wel gebruik van!

(een voorbeeld is hierboven)

At Jochem.

Mod? Beantwoord eerst deze vragen:

Wat is de naam van de mod?

Waar kan je het downloaden?

*een antwoord: probeer Alleen-Lezen weg te vinken!

SSX-Breaker...........

Geplaatst:

Dit heeft totaal geen zin, niemand zal dit lezen, niemand heeft er wat aan. Als je bug hebt moet je ze aan de maker vertellen :Y

:slotje:

Ik vind het een beetje het afzeiken van andermans werk. :duh:

Dat vindt je dat toch lekker zo........ :duh::duh::duh:

Geplaatst:

Oke mensen als iedereen die wilt zeggen dat dit een nuttteloos topic is dit even voor zich houden want dit is al 10x gezegd, en herhalen van andere berichten noem ik spammen.

He, he..............eindelijk iemand die een goede opmerking maakt :):):):):)

Thanx..........wazuup!

SSX-Breaker..............

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...