Crappy-Apple Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ik brobeer limewire te verwijderen omda ik pro heb en ik wil pro instaleeren en er sta da ge eerst limewire basic er moet afgooie dus ik ga noor software en verwijder het en dan kijk ik bij programma filles en daar sta da nog bij ik klik op die map op verwijderen en het word tegengehuoden dan om het te verwijderen ofzo MAAR hoe moet ik het nu verwijderen ??? Reageren
W1ckeD Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Ik snap je post niet echt. " brobeer limewire te verwijderen omda ik pro heb en ik wil pro instaleeren " Eh wattes? Bewerkt: 8 februari 2006 door W1ckeD Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) ik probeer limewire te verwijderen van mijn pc !! MAAR HOE ??? Bewerkt: 8 februari 2006 door hydra-hunter-cheata Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Dan hoef je basic toch niet eerst te verwijderen? Pro kan je er gewoon overheen installeren.. Maar wil je toch eerst basic verwijderen kan je dat gewoon via uninstall doen. Start=>Programma's=>Limewire=>Uninstall. Of via: Start=>Configuratiescherm=>Software=> En dan in de lijst Limewire opzoeken en kiezen voor verwijderen. Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 heb ik al gedaan maar het blijft er op staan !! Reageren
Goliat Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Alleen lezen er af halen? Reageren
Dizcid Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 als je het verwijderd moet je limewire niet aan staan. en praat normaal nederlands. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 en praat normaal nederlands.Even offtopic: Hij praat gewoon Nederlands, op een enkel typefoutje na.. Maar die maken we allemaal wel eens Ontopic: Heb je al gewoon geprobeerd Pro eroverheen te installeren? Want wat ik al zei, je hoeft niet eerst die Basic te verwijderen.. En even tussendoor, hoe ben je aan Limewire gekomen? Mocht het nu echt problemen geven dat je Basic moet verwijderen, doe dan een systeemherstel van voor dat je Basic geinstalleerd hebt. Dan is hij ook weg... Reageren
Crappy-Apple Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 yes het lukt nu bep ik pro !!!! Reageren
ikt Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Check ook ff gipo@utilities . Dit merk heeft een programma die alle bestanden kan verwijderen ín de boot. Klik op moveonboot en klaarrr. De volgende keer dat de pc opgestart word is het bestandje weg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.