Jump to content

limwe verwijderen

Recommended Posts

Geplaatst:

ik brobeer limewire te verwijderen omda ik pro heb en ik wil pro instaleeren en er sta da ge eerst limewire basic er moet afgooie dus ik ga noor software en verwijder het en dan kijk ik bij programma filles en daar sta da nog bij ik klik op die map op verwijderen en het word tegengehuoden dan om het te verwijderen ofzo :? MAAR hoe moet ik het nu verwijderen ???

Geplaatst: (bewerkt)

Ik snap je post niet echt.

" brobeer limewire te verwijderen omda ik pro heb en ik wil pro instaleeren "

Eh wattes? :bonk:

Bewerkt: door W1ckeD
Geplaatst: (bewerkt)

ik probeer limewire te verwijderen van mijn pc !!

MAAR HOE ???

Bewerkt: door hydra-hunter-cheata
Geplaatst:

Dan hoef je basic toch niet eerst te verwijderen? Pro kan je er gewoon overheen installeren..

Maar wil je toch eerst basic verwijderen kan je dat gewoon via uninstall doen. Start=>Programma's=>Limewire=>Uninstall.

Of via:

Start=>Configuratiescherm=>Software=> En dan in de lijst Limewire opzoeken en kiezen voor verwijderen.

Geplaatst:
en praat normaal nederlands.
Even offtopic: Hij praat gewoon Nederlands, op een enkel typefoutje na.. Maar die maken we allemaal wel eens ;)

Ontopic: Heb je al gewoon geprobeerd Pro eroverheen te installeren? Want wat ik al zei, je hoeft niet eerst die Basic te verwijderen..

En even tussendoor, hoe ben je aan Limewire gekomen?

Mocht het nu echt problemen geven dat je Basic moet verwijderen, doe dan een systeemherstel van voor dat je Basic geinstalleerd hebt. Dan is hij ook weg...

Geplaatst:

Check ook ff gipo@utilities . Dit merk heeft een programma die alle bestanden kan verwijderen ín de boot. Klik op moveonboot en klaarrr. De volgende keer dat de pc opgestart word is het bestandje weg.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...