San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb opnieuw een signature gemaakt, zouden jullie hem willen raten? Reageren
Svenie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 ja inderdaad mooie sig kan iets beter maar blijft goed een 8.5 Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Heel mooie sig 10/10 vooral de hoofden. Reageren
Dizzee Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik vind hem niet zo mooi eigenlijk. Je render past niet echt bij de background. Bij jou hebben ze meestal altijd dezelfde kleur en dat maakt het een beetje eentonig. Probeer je background eens te kleuren met je render, d.m.v van motion blurs bv en dan op overlay of soft light te zetten. Ook je render is niet ingeblend, en die outer glow op je tekst is niet echt passend hier. Probeer mijn tips eens te volgen en je sigs zullen er al een stuk beter uitzien. 6/10 Reageren
Synchro Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Alles valt wel mee behalve de render. Onder mijn ogen , zie ik dat je je render schaduw hebt gegeven. Dat is niet echt zo heel mooi , dan staat hij niet op de sig , maar van de sig. Dus je kunt beter de render helder maken! 1. Neem je layer 2. Ga naar Filter -> Blur -> Gaussian Blur , op 1px is voldoende.Mag meer als jij wil je zult wel merken. 3. Daarna ga naar Edit -> Fade Gaussian Blur -> 100% , Overlay. ( Op soft light mag ook , je zult later wel zien ) Daarna heb je nieuwe Kwaliteit. Ook kan je boven de Render layer , een nieuwe layer maken , brush overal en zet die layer vervolgens op Overlay. Dan heb je wat lichte brush op je render. Reageren
Silverwing Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 De achtergrond is gewoon brush + colour balance... Je moet aan je kleuren serieus gaan werken, mgv Photo Filters, Gradient Maps, Smudge, Filters... Je render past niet op je achtergrond, als je achtergrond meer kleuren heeft kan je Hue/Saturation doen op je render layer en de Saturation beetje verlagen. Er is niets speciaal aan, probeer een beetje meer effecten te doen dan telkens hetzelfde... Volg een paar tutorials, en bekijk een paar sigs voor inspiratie op te doen, als dat helpt. De kleuren zijn vooral belangrijk, ongeveer wel het belangrijkste van heel je sig. Ik geef geen rating, deze hele uitleg zegt wel genoeg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.