Jump to content

Informacíon!

Recommended Posts

Geplaatst:

-Wanneer je in vliegtuigen bent, zullen houding (vlieg je recht) en hoogte weergegeven worden.

-Er zullen brandjes uitbreken, en je kan bosbranden starten (en ze uitmaken met brandblussers)

-Je kan met vliegtuigen van stad naar stad vliegen, om tijd te besparen (eindelijk!!!!) (gerucht)

-Een van de beste wapens in het spel is de Deagle (Desert Eagle!!), welke een uitdaging is om onder controle te krijgen qua schieten en mikken, maar je skills daarin worden beter door oefening. (gerucht)

Bovendien, Interscope Records werkte al samen met R*.

Nu is bekend gemaakt dat de 'Voice Actor' van B-Dup, G-Unit Lid The Game zal zijn.

Geplaatst:

-Wat je kan stelen en mee kan nemen van overvallen hangt af van je conditie en kracht.

-Wanneer je gestolen spullen gaat verkopen, kan je onderhandelen over de prijs.

-Je kan de tram uit San Fierro stelen.

-Wanneer burgers de wet overtreden zal de politie hen achtervolgen en zelfs helicopters kunnen erbij betrokken raken. Je kan door achtervolgingen gewond raken en zelfs sterven.

-Je kan met burgers praten door een dialoog net als in RPG spellen. Klimmen zal zo ongeveer net als in Tony Hawk Underground zijn.

-Angel Pine is net zo groot als 2 straten in Vice City

-Er lijkt geen limiet te zijn wat betreft hoogvliegen. Magazinemedewerkers vlogen lang hoog in de lucht, en rechtuit, zonder ook maar een dorpje te zien.

-Met CJ's mobiele telefoon kan je weer op koers raken als je de weg kwijt bent

-De complete dag (24 uur) zal na 24 minuten eindigen. 1 minuut = 1 uur.

-Je health meter staat bij je Stats

-De geavanceerde gamer zal dit spel, mét Hulpgids, in ong. 130-150 uur uitspelen.

-Je hongermeter zal óf met een balk, óf met tekst weergegeven worden.

Geplaatst: (bewerkt)

Wauw se7en die info had ik nog niet gezien :) ,

Nice to know and good to show :lol:,

Hier is ook wat info:

In Augustus, heeft de officiele GTA: San Andreas website informatie losgelaten over Los Santos, welke een stad is in San Andreas. De glamour van Rodeo, en de ' paleizen' van Mulholland t/m de 'Vatos-locos-infested' straten van Los Santos-Oost, en ook de gangs in Ganton. Binnenkort, meer info over de geheimzinnige plaatsen rechtstreeks uit de staat van San Andreas...

Terwijl de klok doortikt naar de volgende officiele update (van de website)

Dus binnenkort...San Fierro...en Las Venturas!

Bewerkt: door Romero
Geplaatst:
Bron: GTASanAn

Een erg betrouwbare site.

Bij mij doet die link het niet kun je please die site even over een pb naar mijn sturen?

Komt omdat de website down is.

Geplaatst: (bewerkt)
De complete dag (24 uur) zal na 24 minuten eindigen. 1 minuut = 1 uur

shitzooi, hier kon ik op wachten....nu moet je zeker elke uur(echte tijd) even eten anders verhonger je.....dit lijkt me zwaar irritant :angry:

ps: Romero je mag best info van een andere site afhalen....maar dit is gewoon compleet gekopierd :puh:

Bewerkt: door The Godfather
Geplaatst:

Dat was in GTA VC toch ook al zo? Dat een dag 24 minuten duurt?

En over dat eten: Je verhongert toch niet als je lange tijd niets eet? Volgens mij krijg je alleen minder 'power' om te rennen, zwemmen, etc.

Geplaatst:
Wat een info jongens, thnx to Se7en and Romero!

Ik kan niet wachten tot SA, wat een game!

Jiehoe! B)

w8 effe ik juig net je mee::

Supertolllll :D:D:D , gave game goeien info, wat kan er ne meer komen??? :blink:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...