Q Dude Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 -Wanneer burgers de wet overtreden zal de politie hen achtervolgen en zelfs helicopters kunnen erbij betrokken raken. Je kan door achtervolgingen gewond raken en zelfs sterven. Yess... Had ik hier over toch gelijk B) Zow maar weer hele coole info thnx se7en!!! Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 B) brandje aansteken klinkt wel gezellig. Reageren
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 onze gebeden zijn verhoord! Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Zeggeuh als ge da bos afbrand komt da nog trg dan want zou wel geen zicht zijn als ge 1 brandje sticht en ge komt nooit meer nen boom tegen :huh: Reageren
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 allez mijnheer,ik zou het niet weten he,miischien groeien de bomen weer aan? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Tis te hopen kwil wel meer dan enen brand stichten. Weet iemand of dat ook met gebouwen gaat? Reageren
liltuner Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 ik weet het niet,dat moeten we te weten zien te komen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.