Jump to content

Beeldbuis Kapot

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja de titel zegt het al, Ik was dus gewoon aan het PCen en ineens vervormt het beeld en ik dacht het zal wel van zijn eigen stoppen en ineens valt het beeld weg, de computer start nog gewoon op maar er is geen beeld, ook het lichtje vanonder aan mijn beeldscherm brand niet meer, alle stekers zitten nog goed en als ik de steker er even uit trek en er terug insteek doet het beeld de hele tijd: tik tik tik tik tik tik

Oja, even erbij zeggen dat het scherm van 98 is !

Geplaatst: (bewerkt)

Tja, stuk, kadoek, gone, dead... Waarschijnlijk is het nog wel te repareren, maar dan moet je een soldeerexpert zijn en bovendien is dat niet echt de moeite. Alles gaat een keer kapot, en het valt me nog mee dat hij het zolang volgehouden heeft. Had je toevallig ook luidsprekers (grote) naar het scherm staan?

Ik zou zeggen, koop een nieuwe, zijn niet zo duur...

EDIT: Oja, het repareren van monitors (beeldbuizen) moet je uitsluitend laten doen door iemand die er echt verstand van heeft, je moet de schema's goed kennen. Ga niet zomaar klooien met dat scherm. Toen ik nog bij Getronics werktte is een collega van mij in het ziekenhuis opgenomen omdat na wat prutsen en solderen bij het testen het scherm in zijn gezicht ploftte!!! Dus pas op!!!!

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst: (bewerkt)

Ik had wel luidsprekers aan mijn beeldscherm hangen, maar die werkten niet meer dus er hangen 2 kleine boxjes aan met een kleine subwoofer !

Mja, ik denk dat er niets anders op zit :N

EDIT : He Ronald, ik heb idd erg grote boxen op mijn kamer staan, ze staan niet regstreeks gericht naar mijn computerscherm maar die boxen gevbruik ik echt wel veel en ik zet ook wel een beetje luid :sigaar:

Maar waarom, maakt dit iets uit ?

EDIT 2 : Ik heb er een ander beeldscherm aangehangen en daar werkt alles terug normaal, behalve internet

Dus het zal gewoon een nieuw beeldscherm worden

Bewerkt: door Tim Van Vynckt
Geplaatst:

als er een grote Subwoofer naast zit kan die een groot machnetisch vel opwekken waardoor je scherm het dus begeefd,

wel vet bale dat ie kapot is :N

ik zou heb niet laten repareren gewoon een nieuwe kopen (geen platte veel te duur)

@RVC: zo lang volgehouden.., ik heb een beeldscherm van bijna 10 jaar, en er 1 van 13 jaar werken perfect

Geplaatst:

Had ik ook een tijdje geleden gehad niks aan te doen zeiden ze bij mij dus kan je het beste een nieuw beeldscherm halen.

Geplaatst:

als je er nog garantie op heb gewoon eentje terugvragen!

BTW

hoe kan je nu moeiteloos berichten plaatsen als je beeldscherm verrot is?!

Geplaatst:

Omdat er misschien nog een andere computer in mijn huis is :duh:

Ik heb nu een ander beeldscherm en alles werkt terug

Iedereen bedankt voor te helpen :klap:

Tim :engel:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...