Jump to content

Eigen schuld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo gamefreaks,

Heb nou al een tijdje GTA SA en ik moet zeggen: goed spel! Nou heb ik (om het nog leuker te maken :puh:) wat auto mods gedownload en geinstalleerd. Als je die moest installeren, moest je ook gaan sleutelen met IMG Tool met het bestand gta3.img Alles precies volgens de readme gedaan, en dus klik ik op het GTA SA icoon op mn bureaublad. Dan komt er de hele tijd zo`n berichtje van: rapport wel of niet verzenden. Shit!

Het is vast en zeker mijn eigen schuld, maar weten jullie misschien een oplossing?

Dikke shit van

Koolmees

Geplaatst:

Haal die mods eruit en probeer nieuwe te installeren.

Veel succes.

Geplaatst:

Hee General Lee,

Bedankt voor de tip, maar...

ik heb al op google gezocht naar dat gt3.img. maar niks gevonden. Heb jij misschien een idee?

Greetz,

Kees

Geplaatst:

Maak zeker ook altijd een backup...

Plaats de originele file terug en anders SA opnieuw installen(savegames blijven)

Geplaatst:

Je kan beter je bestanden Backupen,

Je kan je vraag beter hier stellen, daar hebben ze er meer vertsand van, ook kan je je auto'mods beter instaleren met San Andreas Mod Installer (kan je downloaden op GTA-Games, of gewoon met google )

Hier is het Modding Forum

Geplaatst:

Hee,

Ik heb ook altijd een backup gemaakt maar met die heeft het ook niet geholpen.

Trouwens, ik ben de cd verloren en een no-cd patch gedownload. Ik kan m dus niet meer opnieuw installeeren.

Dikke shit,

Kees

Hee,

Trouwens, ik ben de cd verloren en een no-cd patch gedownload. Ik kan m dus niet meer opnieuw installeeren.

Dikke shit,

Kees

sorry

Geplaatst:

ik heb wel een Back-up van gta3.img maar die is 900mb groot

ps; ik heb mijn SA dvd naar mijn harde schijf gekopiert. zo kan ik altijd opnieuw installeren zonder DVD

Geplaatst:

Misschien heeft een vriend van je wel de DVD van San Andreas. Dan installeer je hem overnieuw. Als je die back-up nogsteeds hebt. Plak dan het bestandje weer op de juiste plaats en start SA weer opnieuw op.

Het bestand is ook niet te uploaden, het is namelijk 896 MB. Dus opnieuw installeren is eigenlijk de enige mogenlijkheid.

Geplaatst:

Wel als je de CD verloren bent kan je ook niet meer spelen dus moet je je geen zorgen maken over die MOD!

:D

Neen, effe serieus:

De enige manier is om het spel terug te kopen, want als je geen no-cd patch vind kan je ook niet instaleren van een virend want je hebt de CD nog nodig.

Geplaatst:

mij lukt het wel hoor met een no-cd patch. Maar ik ken wel iemand:

Dank jullie wel voor de hulp!

Greetz,

Kees

Geplaatst:

Hey,

Heb geen vriendje gevraagd maar een site opgezocht op Google. (Hele handige zoektip voor vooral liedjes, typ:

``parent directory`` mp3 ``XXX`` -html -htm -download. Op de XXX moet je de artiest of heel soms de titel typen. Wil je iets anders dan liedjes? Haal dan gewoon mp3 weg. Superhandig!) Ik heb gezocht naar gta3.img, en die vond die. Al de bestanden van gta3.img stonden daar (aardig wat!) en die heb ik te pakken gekregen. Nu zit ik met allemaal losse delen van gta3.img. Weet iemand misschien hoe je al die bestanden tot één gta3.img bestand kan krijgen? Super bedankt alvast!

Greetz, Kees

>>> Door .Levi.: De EDITknop. Druk hierop wanneer je dit bericht wilt wijzigen of aanvullen. Door deze knop hoef je niet te dubbelposten, doe dit dus ook niet.<<<

>>> Door .Levi.: Ik zie dat je laatste bericht al van een tijd geleden was, dus eigenlijk is het niet zo erg. Maar dat je het voor de andere keren weet er is een edit knop<<<

Geplaatst:
Gewoon opnieuw installeren:)

Je savegame blijft:o

Als je het topic gelezen heb zie je dat hij de DVD niet meer heeft dus het opnieuw instaleren is niet mogenlijk.

Ontopic:

Ik zou toch maar naar een vriend gaan dan weet je zeker dat het goed is. Met die dingen van internet moet je oppassen. Er zitten namenlijk vele valse tussen. Dus wat ik al zei vraag aan je vriend even de DVD. Anders moet je SA opnieuw kopen :Y .

Ikkes

Geplaatst:

Als je het topic gelezen heb zie je dat hij de DVD niet meer heeft dus het opnieuw instaleren is niet mogenlijk.

Ontopic:

Ik zou toch maar naar een vriend gaan dan weet je zeker dat het goed is. Met die dingen van internet moet je oppassen. Er zitten namenlijk vele valse tussen. Dus wat ik al zei vraag aan je vriend even de DVD. Anders moet je SA opnieuw kopen :Y .

Ikkes

Ik ben te lui om te lezen 8)

Geplaatst:

Ontopic:

Ikkes

Ik ben te lui om te lezen 8)

En te dom om te posten, kap met dit soort ongewenst gedrag. Je Signature is ook te groot, dus die je kan beter aanpassen.

@Koolmees, een No-CD Patch is naar mijn weten illegaal, en daar doen we hier niet aan. MOcht ik het fout hebben, PM Me. Tot die tijd: Slot.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...