Jump to content

Welke Auto moet ik kiezen

Recommended Posts

Geplaatst:

He alemaal,

Ik kan nu al wel Mods instaleren maar als ik Auto mods instaleer staat er op site zelden welke auto die vervangt, Maar als ik nou een Mercedes Download en SAMI (San Andreas Mod Installer) open en het Mercedes betsandje open zegt SAMI welke auto die Mercedes gaat vervangen, maar kan je dat zelf niet kiezen welke auto die mercedes gaat vervangen ???

Geplaatst:

Misschien is het heel makkelijk,

er zit namelijk een dff bestandje in de rar/zip die je gedownload hebt,

heet die cheetah.dff, dan is het de bedoeling dat je de cheetah vervangt.

Ik denk dat SAMI dat dan automatisch doet.

Greetz Wazuup

Geplaatst:

Ja, dat wist ik al :)

Maar ik bedoel stel nu dat er een cheetah.dff in kan je dat dan niet veranderen met SAMI naar BV: Sentinel.dff ?

Geplaatst:

Ik denk het niet, want ik denk dat ze wat oude bestanden van de cheetah gebruikt worden, het valt te proberen, maar ik neem aan van niet.

Maar het zal toch geen problemen geven voor welke auto het is.

Geplaatst:

Ja op zich is het helemaal geen probleem hoor, Maar soms heb je echt 2 prachtauto's en dan moet je ze alebei voor bv: de cheetah vervangen en dan moet je kiezen :sigaar:

Geplaatst:

Je kan beter maar de auto vervangen door degene die door de maker is opgegeven.

De coll word namelijk (meestal) niet aangepast en als je hem dan voor een andere auto wil vervangen dan krijg je een hele rare auto.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd en het is gelukt :)

Nu is elke auto die in SA rijd gemod, Maar inderdaad bij somige auto's is er een rare vorm

Geplaatst:

Heb je wel de goede auto vervangen, want zoals Jorge al zei, er worden oude dingen van de oude wagen gebruiktbij de vervangende wagen, ik dacht ook volgens mij het Dummie plaatsen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...