Froodooo Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Niveau: Gemiddeld (niet echt voor mensen die net zijn begonnen, want niet alles wordt helemaal uitgelegd... Ik hoop dat jullie hem goed vinden. ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ Als je nog vragen hebt, stel ze dan gerust! Ook resultaten zijn natuurlijk welkom. Bewerkt: 10 februari 2006 door Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Mooie en leerzame tutorial. Goed gedaan Froodooo. Hier is mijn resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Goede tut, alleen dat 'speel zelf met de settings' moet niet, vind ik, voor een tutorial moet je ook een screen met de goede settings erneer zetten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Is deze tut voor cs2? want ik heb dat en ik vind box blur niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Is deze tut voor cs2? want ik heb dat en ik vind box blur niet. In vorige versies heb je zelfs geen box blur, dus ja het is voor CS2. Deze staat gewoon bij de andere blurs. Filter - Blur - Box blur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 14 april 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 april 2006 Als je een oudere versie hebt kun je wat uitproberen met de andere blur's, want de meeste ervan komen ongeveer hetzelfde uit als Box Blur (naarmate je settings). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tat2Girl Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Dit is mijn outcome heb alleen wat gespeeld met de border qua kleur Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meutr Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Dit is één van mijn eerste sigs met PS, goeje tut Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Zwaar irritante achtergrond F. Verder erg handig voor de beginnende tut-volgers onder ons (waaronder ik). Weer een nieuwe stijl geleerd. Hopelijk leer ik de stijl 'Opslaan als' ook nog eens een keertje. Want nu ben ik de outcome kwijt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XiPE Geplaatst: 26 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 26 juli 2008 Uhm, ik snap iets niet. Je zegt " Sleep je render layer weer helemaal naar boven toe" "Ga dan naar filter -> Render -> Clouds, druk net zoalnd op Ctrl+F, totdat jij vindt dat het er goed uitziet." "Ga dan naar filter -> Artistic -> Poster Edges ..." Op welke render moet ik dat dan doen? Op de originele, want toen ik dat deed kreeg ik een raar effect ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kuzaya Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Erg leerzame Tut froodo. Ik volg meerdere tuts van je . Maar heb geen cs2 Heb cs Dus had geen box blur en hebt zelf wat met me tekst gespeeld . Outcome : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Timske Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 september 2008 Tutorial ziet er goed uit, goede outcome. Kuzaya, ook een leuke outcome, alleen je achtergrond is te donker Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartone6 Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 lol, ik vind dat deze tut wel voor beginners is, heb er pas 1 gemaakt ( dit is nu mijn 2e) ik vond 'm heel goed uitgelegd alles, mijn outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S-te-Fan Geplaatst: 21 augustus 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 augustus 2010 lol, ik vind dat deze tut wel voor beginners is, heb er pas 1 gemaakt ( dit is nu mijn 2e) ik vond 'm heel goed uitgelegd alles, mijn outcome: umg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Ik vind het een hele duidelijke tutorial. Tenminste, ik vond hem makkelijk te volgen! Dit is mijn outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.