Blu3ice Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Kun je de liedjes of radiostations van de dvd halen van San Andreas (pc) en openen? Ik weet dat je op het forum geen warez request mag doen, maar ik wil gewoon weten als er een bestaat. Bedankt! Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Kun je de liedjes of radiostations van de dvd halen van San Andreas (pc) en openen?Ik weet dat je op het forum geen warez request mag doen, maar ik wil gewoon weten als er een bestaat. Bedankt! Hey, Ik denk het niet heb even in de files gekeken en zie nergens sound tracks staan. Je kan er wel een CD van Kopen Voor VC was er een cd van! Reageren
Froodooo Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Nee, je kan de Soundtrack niet van de CD halen, misschien alleen als je gaat cracken enzo, maar da's illegaal natuurlijk. Je kan er wel een CD van Kopen Voor VC was er een cd van! Je kan inderdaad de CD wel kopen, op deze site kun je er vast wel iets over vinden. Reageren
japie13 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 kan wel mer San andreas radio kijk maar bij de download files Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.