offensive Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hallo allemaal, Ik heb al een beetje rondgekeken hier en nu zie ik ineens hotknife staan is deze auto ook beschikbaar op de ps2 versie en staat hij ergens verstopt en zijn alle auto's die op wikigta staan ook voor de ps2 beschikbaar ps ik heb de zoekfunctie gebruikt maar hiet staat zoveel dat je er geen wijs uit word alvast bedankt Reageren
RobertSA Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ja, volgens mij wel beschikbaar maar weet zo niet waar en hoe ie er uit ziet. Mzzzzzl Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Hallo Je kan hem vinden aan de rijschool iN San Fiero! Later zal ik hier posten wnr je hem krijgt. Kan het nu niet vinden want op Wikigta.nl staat de driving school nog niet on-line. Hij komt dan voor de poort te staan, denk dat je hem krijgt als je 100% hebt maar ben niet zeker Reageren
Ikkes Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) Bij mijn weten is deze niet echt te vinden in San Andreas. Je kunt hem krijgen door middel hem te spawnem met de n00bmode. Deze is hier te downloaden. Het kan zijn dat hij ook in een missie zit. Zo ja dan moet je hem tijdens deze missie in een garage zetten en weglopen. De missie zal falen maar jij heb hem in je garage. Ikkes Edit: Voor meer info: Post Zethe(hierboven). Bewerkt: 8 februari 2006 door Ikkes Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Klopt Zethe, de Driving school zal ik binnenkort afmaken voor WiKiGTA. Je krijgt de Hotkinfe als je alle onderdelen op goud hebt bij de autoschool!! Als je de code doet: (PC) Everoneisrich, zullen overal mooie dure rijke auto's rondrijden. Dus ook de Hotknife! Succes! Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 BTW; Klopt het dat je de Hotknife maar in 1 kleur kan hebben? Want als ik naar de pay and spray ga dan sprayt hij altijd in de zelfde kleur. (vond het niet nodig om hier voor een nieuw topic over te starten.) Reageren
japie13 Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 je kan de hotknife ook met de cheat fast cars krijgen dan rijd hij gewoon rond Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.