RGZ Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 (bewerkt) hallo mensen weet iemand waneer de Wang Cars missie vrijkomen? ik heb intussen End of The Line al gedaan en ik baal daar dus wel van groetjes RGZ PS. hetgaat over deze missies zeroing in test drive custom fast track puncure wounds bedankt mensen jullie zijn heilig Bewerkt: 8 februari 2006 door RGZ Reageren
Fuffie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ja je moet de driving eerst doen ga naar San fierro je moet de driving halen om de wang cars te hebben ga oefenen je gaat ook straatrezen doen Reageren
ZOrange Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Welkom op het forum alle 2. Je kunt Wang cars doen na de missie van Woozie. Voor meer info kijk opWikigta.nl Reageren
NandroDavids Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Wanneer kan ik die winkel tegenover je garage in SF kopen??Deze "Showroom" heet Wang Cars hier krijg je later ook nog is enkele missies. Om het te kunnen kopen, moet je alle missie van SF hebben gedaan + de Driving School. Nu kan je het kopen voor $80.000, je unlockt 4 missies. Missies: - Zeroing In - Test Drive - Custums Fast Track - Puncture Wounds Veel succes verder! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.