RobertSA Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Hebben jullie nog broers of zussen? Ik heb nog een broertje van 10 en een Tweelingzusje van 13 (die elke dag een ander vriendje heeft tsss) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AmsterdamBoy Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Broertje van 10Maanden ..... Kan niet eens met hem praten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 ik heb een zus jammergenoeg ze zegt alles wat ik zeg tegen mijn ma echt om het van te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grove St. Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Broertje van 10Maanden..... Kan niet eens met hem praten Gefeliciteerd! Ik heb 1 broer van 17 jaar, met een gedrag van een 2 jarige Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb één zus van 11 jaar, dus da's vette lol in huis! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XboxGta Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb 1 broer van 13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb één broer van 18 jaar...woont gelukkig niet meer hier, maar in Groningen Ik heb één zus van 17 jaar...tsjaa, een kreng! En ik heb zusje van 8 jaar, hier heb ik dan weer dikke ruzie mee en dan weer vette lol...want dat mens spoort niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Zus van 14 . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Een broer van 16. Ben blij dat ik hem heb, anders was ik altijd alleen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb een "broertje" van 31 . Maar ja, hoe oud we ook allebei worden, hij is en blijft mijn jongere broertje. En dat je meestal slecht met je broertje kan opschieten klopt nog steeds. We verschillen zo erg in voorkeuren, interesses etc, het wordt nooit meer echt wat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb 2 zusjes. 1 zusje is 14 jaar en heeft net zoals robertsa zusje ook elke dag een ander vriendje. En mijn andere zusje is deze zaterdag jarig. (3 jaar.) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EXIT Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 ik heb een broer van 20 en een zus van 22 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blastov Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb een broer van 19, spoort soms niet helemaal En een van 26, woont in enschede Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb één broer van 16 en een zusje van 10 jaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Thabit Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Een zus van 13, bijna 14. die aan het puberen is een broer van 16 (Arjen) en een broer van 18. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.