Ruurd31 Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb een zus, zusje en een broertje. Zelf ben ik dus als 2e geboren! Altijd gezellig bij ons thuis Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb 1 broer van 19, 1 broer van 18 en een broertje van 11 (Vincenzo, lid van het Forum) Allemaal jongens dus....kun je mooi voetballen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2006 Ik heb een zus van 15. Die is heel erg. Maar die bakt wel altijd een ei voor me. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb een broer van 16, en een tweelingzus van 14. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LucasV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ja, ik heb een brada van 17. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RobbertR Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2006 Ik heb een zus van 17 jaar oud Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gtaboy107 Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Ik heb een zus van bijna 14. Dus ben ik de jongste en daar heb ik soms wel probleempjes mee. Maar we kunnen goed met elkaar opschieten. Groeten Gtaboy107. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferre Geplaatst: 11 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 februari 2006 Een broer (dizcid) van bijna 15, en een zusje van 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Blizz Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb een zus van 17 die zich toch wel meestal gedraagd als iemand van 5 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 (bewerkt) Ik 2 broers. Ene 22, En ene 19, Als ik die van 19 niet had ... was ik hier nu niet op het forum, En hij heeft een paar schroefjes los ..... Bewerkt: 1 maart 2006 door .Tales. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Mafia Geplaatst: 12 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 12 februari 2006 Ik heb een zus (Jammer Genoeg ) van 14 jaar. Niels Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Markolie Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Een zus van 13 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mr. Vriecetti Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) damn mijn 2 zussen zijn zelfs al uit huis (hoewel die ene heb met zo een fucking cockroaches, een loverboy...) Bewerkt: 13 februari 2006 door Mr. Vriecetti Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Ik snap niet wat jullie allemaal balen van een broer of zus, oke ze zijn af en toe wel irri Maar ik zou het minder gezellig vinden zonder mijn broer van 17. Gestoor kan ik hem wel noemen, vroeger altijd ruzie Ik had een keer een gat in me hoofd door hem, dus over dat ruzie heb ik zat gezegd. Maarja, altijd wel handig, verraad nooit iets Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wizkid4590 Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 Broertje van 10Maanden..... Kan niet eens met hem praten Gefeliciteerd AnsterdamBoy Ik heb 1 broertje 9 jaar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.