Twenty Eyes Geplaatst: 13 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2006 (bewerkt) Ik snap niet wat jullie allemaal balen van een broer of zus, oke ze zijn af en toe wel irri Maar ik zou het minder gezellig vinden zonder mijn broer van 17.Gestoor kan ik hem wel noemen, vroeger altijd ruzie Ik had een keer een gat in me hoofd door hem, dus over dat ruzie heb ik zat gezegd. Maarja, altijd wel handig, verraad nooit iets Ik heb een broer die 1 jaar jonger is dan mij (12) en hij heeft mij ook eens een gat in mijn hoofd gegeven. Toevalig ,maar het was meer een soort spelletje dus hij deed het niet expres. Bewerkt: 13 februari 2006 door Twenty Eyes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta mega fan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 ik heb een zus van 21 jaar en een broer van 20 jaar als ik die broer niet had dan had ik deze computer niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Darth Maul Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 ik heb een broertje van 13 jaar en verder heb ik geen broers of zussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta mega fan Geplaatst: 14 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 februari 2006 dm het is altijd rustig in jullie huis(zeker). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Warrior Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 ik heb één broer van 19 das wel chill want hij is de grote gangster van S-DEEL ons dorp(handig voor als ik ruzie heb ) en een zus van 14(die heb verkering met een pizza bezorger wij noemen hem altijd pizza Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
S.W.A.T. Geplaatst: 20 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2006 Ik heb (gelukkig)geen broertje of zusje en dat heeft zijn voordelen je hoeft je computer niet de delen(behalve met mijn moeder) playstation hoef je niet te delen maar als mijn moeder werkt is het best wel stil en dan denk je hoe zit het met zijn vader nou die wil ik niet meer zien(mijn ouders zijn gescheiden)omdat hij iets heel ergs heeft gedaan meer mag ik niet vertellen over dat.Maar als mijn moeder weg is dan voel ik me wel een beetje alleen.Maar gelukkig heb ik een Berner sennen hond en dat is mijn kameraad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 21 februari 2006 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2006 Ik heb (gelukkig)geen broertje of zusje en dat heeft zijn voordelen je hoeft je computer niet de delen(behalve met mijn moeder) playstation hoef je niet te delen maar als mijn moeder werkt is het best wel stil en dan denk je hoe zit het met zijn vader nou die wil ik niet meer zien(mijn ouders zijn gescheiden)omdat hij iets heel ergs heeft gedaan meer mag ik niet vertellen over dat.Maar als mijn moeder weg is dan voel ik me wel een beetje alleen.Maar gelukkig heb ik een Berner sennen hond en dat is mijn kameraad. Ik zit precies in dezelfde positie als jou . Ik heb alleen geen huisdier en mijn ouders zijn nog bij elkaar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Talietje Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb twee broers (jonger dan mij) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Ik heb GEEN broers of zussen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iman Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 ik heb een broer en een zus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zillah Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2006 Jah ik een half broer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Argon Geplaatst: 2 maart 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2006 Ik heb: 1 broer van 8 2 zusjes van 11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
glen dc Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 IK heb geen zus en geen broer Soms wel handig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerR Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 Ik heb een zusje van 9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 25 mei 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2006 ik ben enigskind gelukkig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.