Jump to content

Broers of zussen.

Recommended Posts

• Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• S-te-Fan

2

• gta mega fan

2

• End Of The Riot

2

• AmsterdamBoy

1

Geplaatst:
Ik heb een zusje van 7 jaar, bah, wat een verrader zeg

Daar zit je dan lekker mee Le MrG :sigaar:.

Zelf heb ik een broertje van '11 jaar'. Nou die wil je liever niet kennen. Ik kan me echt zo ergeren aan dat kind. Hij denkt thuis dat de tv van hem alleen is. De hele dag kijkt hij alleen maar naar die 'sponskluns' filmpjes. En dan zet ik hem op een andere zender gaat hij zichzelf slaan zodat ik op me kop krijg. Dat kind is totaal geschift. Ze noemen dat ook wel pre-puberen, nou je moet blij wezen dat je hem niet kent...

Geplaatst:

Ik heb een broer Romano van 15

Hij loopt hier ook rond op het forum met de naam : Room

Hij is meestal irritant en als we ruzie hebben.. ehh dat wil je niet weten!

Maar soms kunnen we wel goed met elkaar opschieten!

Dynamic :schater:

• 3 years later...
  • 2 weken later...
Geplaatst:
Ik heb een zusje van 7 jaar, bah, wat een verrader zeg

Daar zit je dan lekker mee Le MrG :sigaar:.

Zelf heb ik een broertje van '11 jaar'. Nou die wil je liever niet kennen. Ik kan me echt zo ergeren aan dat kind. Hij denkt thuis dat de tv van hem alleen is. De hele dag kijkt hij alleen maar naar die 'sponskluns' filmpjes. En dan zet ik hem op een andere zender gaat hij zichzelf slaan zodat ik op me kop krijg. Dat kind is totaal geschift. Ze noemen dat ook wel pre-puberen, nou je moet blij wezen dat je hem niet kent...

Deja vú!

Mijn broertje is 7 jaar en hij is echt gewoon zo erg!

Als ik 's morgens de kamer binnenkom moet ik als eerst zeggen dat hij niet met de kat mag gooien en dat het geen lappe pop is. Dan moet ik wat lichten aan doen want meestal zittie als een leveloze zombie op de tafel voor de TV spongebob te kijken! Dan moet ik zeggen dat hij de TV wat zachter moeten zetten want we hebben buren, dan gaat hij gillen, mijn ouders worden boos, mijn broertje liegt alles bij elkaar om niet op z'n kop te krijgen en mij de schuld te geven en dat lukt altijd! WAT EEN ONGELOVELIJK STOM ROTKIND IS DAT TOCH OOK!

Geplaatst:

Kan me bijna niet voorstellen dat het iemand ook maar iets interesseert, maar goed, bij deze: Broer van 23 en zus van 26...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...