Jump to content

Dode pixels


Grove St.

Recommended Posts

Koop gewoon Samsung, Packard Bell is een merk dat computers/rand-apparatuur/hardware voor fun maakt en geen enkel kwaliteit bied. Ik raad beeldbuis aan, TFT/LCD etc is allemaal troep.

goed gezegd...

die lcd en tft toestanden....krijg je alleen maar problemen mee.

beeldbuis is goed....

greetz roeirtje

Link to comment
Delen op andere websites

De flatscreen zijn niet slecht ofzo je ziet er even goed mee maar de onderdelen in de monitor zijn zoveel kleiner.

En daardoor is hij wat sneller kaduuk.

Ik zou zeggen bel naar BCC en vraag om een reactie.

Of als dat niet werkt naar packerdbel een email zenden. Werkt dit niet probeer dan de consumenten bond.

Of ga naar een gespecialieseerd bedrijf ''Vicomputer'' ''Vobis'' ''Dixons'' zo maar een paar bedrijven.

Je kan ook naar wat kleinere bedrijven maar dan weet ik niet of het wel goed is.

Kijk hoeveel er dood zijn, is het er 1 in het midden zou ik wel gaan of meerdere al helemaal.

Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga voor kwaliteit, en niet om de design. Mijn 19" inch scherm beeldbuis neemt veel ruimte in beslag. Maar dat maakt mij niks uit. Als iemand die veel digitaal werkt is beeldbuis voor mij gewoon perfect en dat vinden meer mensen die iets te maken hebben met designen van dingen.

TFT schermen zijn iets te helder van kleur dat is mij opgevallen op school waar wij wel zulke Japanse anorexia platkop dingen hebben. Daar heb ik niet eens fatsoenlijk foto's aan leraren niet kunnen laten zien. En de helderheid kon ook niet meer lager.

Link to comment
Delen op andere websites

Een LCD scherm heeft bijna altijd dode pixels. Maar meestal zie je ze niet bij een pc scherm. Ik raad je aan als je het al vierkeer hebt binnen gedaan. Je gewoon een nieuw scherm te kopen. Dan zou het beste zijn denk ik.

Greetz Matiscus :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dan toch platkop ding wilt hebben neem dan goede merk en vraag in de winkel welke de beste is. LCD schermen zjin inderdaad niet te vetrouwen. Je hebt van Asus nieuwe laptop met Zero Led. Houd in dat er geen een dode pixel is in de LCD scherm van de laptop, als er toch een komt want volgens hun onmogenlijk is mag je je laptop terug brengen en krijg je een nieuwe.

Zodra ik thuis ben zoek ik het blad even op en edit mijn post wel.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Koop gewoon Samsung, Packard Bell is een merk dat computers/rand-apparatuur/hardware voor fun maakt en geen enkel kwaliteit bied. Ik raad beeldbuis aan, TFT/LCD etc is allemaal troep.

lol X-TX je geeft wel altijd goede raad enzo maar de mensen hebben mayby wel niet zo veel geld dus daar moet je natuurlijk ook wel rekening mee houden ;)

sorry dat was ff offtopic

Ik vind dat ze je een nieuwe moeten geven want ze moeten je wel goede producten leveren

Link to comment
Delen op andere websites

Al bij 1 dode pixel kan je je beeldscherm in garantie gooien.

Dell heeft helaas geen dode-pixel-garantie... Toch is het algemeen bekend dat Dell niet moeilijk doet over een schermpje ruilen, maar het scherm moet nog wel binnen de fabrieksgarantie vallen. In dat geval wordt een dode-pixels-probleem ingedeeld bij de categorie "fabricagefouten". :)

Het zou fijner zijn als Dell het een keer zwart op wit zou willen zeggen, dan heb je tenminste zekerheid.

Conclusie:

Fabrieksgarantie niet verlopen? Ruilen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Koop gewoon Samsung, Packard Bell is een merk dat computers/rand-apparatuur/hardware voor fun maakt en geen enkel kwaliteit bied. Ik raad beeldbuis aan, TFT/LCD etc is allemaal troep.

lol X-TX je geeft wel altijd goede raad enzo maar de mensen hebben mayby wel niet zo veel geld dus daar moet je natuurlijk ook wel rekening mee houden ;)

Beeldbuis is vaak 2x zo goedkoop. TFT/LCD van 19" is rond 490 Euro. Een beeldbuis van 19" inch is iets meer dan 250 Euro.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...