Jarno Geplaatst: 19 februari 2006 Rapport Geplaatst: 19 februari 2006 Sommige kunnen ook slapende pixels zijn. Maak deze wakker (Veel kleuren achter elkaar laten zien 1 uur op het beeldscherm). Reageren
wizkid4590 Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 (bewerkt) Ik heb nu al bijna 3 jaar een IIyama ProLite E430 (plat geen beeldbuis dus) en heb nog geen enkele dooie of slappe pixel Bewerkt: 28 februari 2006 door wizkid4590 Reageren
danielc Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 k heb 1 pc met een dood pixeltje rechts boven in de hoek. k wou de moeite niet nemen om hem om te ruilen. maar je merkt er toch niet zoveel van. en een mooi beeldbuisje heb je al voor 25 euro op marktplaats. heb hem er ook vandaan. en doet het bij mij al 2 jaar goed. Reageren
T@rget Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Koop gewoon Samsung, Packard Bell is een merk dat computers/rand-apparatuur/hardware voor fun maakt en geen enkel kwaliteit bied. Ik raad beeldbuis aan, TFT/LCD etc is allemaal troep. lol X-TX je geeft wel altijd goede raad enzo maar de mensen hebben mayby wel niet zo veel geld dus daar moet je natuurlijk ook wel rekening mee houden Beeldbuis is vaak 2x zo goedkoop. TFT/LCD van 19" is rond 490 Euro. Een beeldbuis van 19" inch is iets meer dan 250 Euro. Oh sorry ik had verkeerd gelezen :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.