Nemean^inf Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik kan 3 drag races niet winnen. En nu kan ik ook niet verder. Ook even een vraag hoe kan je een auto verkopen? (niet in ruilen) Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik ben op het moment zelf ook bezig met NFSU2. Je kunt je auto afstellen voor Drag Race's bij Dyno Tuning. Ik denk dat jij je auto wilt verkopen omdat je geld te kort hebt. Of je je auto kunt verkopen weet ik niet eens, ik doe het niet. (Heb geld zat. ) Maar je kunt ook Outruns doen op straat. Een race tegen een andere auto doen. Als je wint krijg je €250,-. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb verschillende autos: Een nissan 240sx bijna helemaal opgevoerd kan ik niet mee winnen. Een nissan 350z Kan er niet mee winnen helemaal getuned en afgesteld. Een mitsubishi 3000gt Helemaal op getuned en afgesteld kan niet winnen. Een subaru impreza wrx helemaal getuned kwa performance kan niet winnen. En ik heb nou alleen nog maar drag races voor de rest niks. Kan jij ze niet voor me winnen? Reageren
Typhoon Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Je moet dan even je savegame posten... Maar kan je ze niet halen op snelheid of op rijgedrag? Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Nope ik speelde op hard, kon ik niet winnen en zelfs niet op easy. Magazines ook? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik kan hem helaas niet voor jou halen. Ik speel hem namelijk op de PS2. Ik heb misschien wel een tip voor jou: Pak je beste auto en probeer tijdens de Drag-Race altijd Perfect Shift te krijgen. En wat ook soms helpt is om tijdens het acceleren al je lachgas te gebruiken. Dan bedoel ik meteen als je in de 2e versnelling zit. En dan ook Perfect-Shift krijgen. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 He mazzeltje bedankt voor je hulp maar kheb goed nieuws. Ik speelde net tegen die kale die wou nog een keer racen voor 10000 en jawel gewonnen met 1 minuut voorsprong en nu ben ik de king of the street ;-). Thanks voor je hulp. 1 Ding begrijp ik niet: Als ik op t druk krijg ik me results te zien hoe kan ik nou het spel uitgespeeld hebben als me result nog op 65 procent staat? Maar goed. Thanks iedereen. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Misschien dat je niet alle onderdelen hebt vrijgespeeld? Of race's die niet op de kaart staan niet gehaald. Misschien te weinig Outruns gewonnen. Ik zou het eerlijk gezegt ook niet weten. Ik vind ook dat 35 % wat je nog over hebt behoorlijk veel is. Gelukkig is het je gelukt. Reageren
Giorgo Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Het kan een bug zijn... Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk. Er zijn ook veel hidden races die je moet uitspelen voor de 100 %. Ik had het ook, ik kreeg een berichtje ''proficiat je hebt career mode uitgespeeld vet hoor. Nu kan je terug opnieuw beginnen'' en ik, zat nog maar op 70 %. Dus je moet nog outruns doen en verborgen races. Over je auto neen je kan hem niet verkopen dat vind ik ook erg lastig . Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 9 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Ja maar goed op naar NFS MW. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.