Slimm Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Photoshop Quest! Here's the deal Ik heb meerdere plaatjes gemaakt met daarin verstopte codes, die codes moet jij vinden door middel van Photoshop! Sommige kan je de ook vinden als je geen Photoshop hebt, alleen sommige heb je echt Photoshop of een andere fotobewerk programma nodig. De codes zijn altijd woorden, dus geen getallen, heb je alle codes gevonden? Stuur dan een PB naar mij met daarin dit; Titel: Quest Dit zijn de Antwoorden: Bos - Desert - Kloof - Natuur - Saloon - Heb je alles goed, krijg jij 2 punten in de ranking! Er is een regel, je mag absoluut geen antwoorden doorgeven, doe je dat wel dan word je gedisqualificeert. De plaatjes heb ik in een Winrar bestandje gedaan (heb je geen winrar? www.winrar.nl) Veel succes! Als ik op een plaatje groot en duidelijk iets schrijf, is dat geen code (misschien wel een hint) Veel succes! Hier is de download link: http://rapidshare.de/files/12826304/Quest.rar.html
Jorge_F Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik heb je rar gedownload alleen hij geeft een foutmelding. ik kan je plaatje dus niet zien/uitpakken.
Slimm Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Het kan weer beginnen! Ik heb het gefixt Happy Searching
Slimm Geplaatst: 8 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Dat ging snel Dit waren de juiste antwoorden; Bos - gefeliciteerd Desert - Utah Kloof - geslaagd Natuur - respect Saloon - beer Met kleurplaat bedoelde ik dat je Color balance moest gebruiken, met 40+ was het dat je Brightness op dat getal moest zetten Congrats Giorgo, 2 Punten op de rank!
Recommended Posts