VforV Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 Ik vind het zeer vervelend dat zowat iedere gang in Liberty City (behalve Leonies en die gangsters in hun busjes) nu kwaad is op mij en dat ze beginnen te schieten vanaf ik op 'hun' terrein ben. Is er soms een mogelijkheid om zoals in GTA2 respect terug te winnen? Reageren
quinton Geplaatst: 8 februari 2006 Rapport Geplaatst: 8 februari 2006 nee, volgens mij kan dit niet Reageren
Svenie Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 (bewerkt) jammer genoeg niet soms is het wel irritant want ik was bezig met een rampage en die yakuza begonen mij te beschieten maar je hebt ook voordelen als je je verveelt kan je lekker wat gangmembers gaan neerknallen ook is het best handig om de taxi missies in het begin van het spel te doen met al die gang wars je weet maar nooit Bewerkt: 9 februari 2006 door svenie Reageren
Dogwatch Geplaatst: 9 februari 2006 Rapport Geplaatst: 9 februari 2006 Hmm jah jammer dat dat niet kan Reageren
LucasV Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 (bewerkt) Moet je niet gewoon heel veel Sindacco's, Yakuza's, etc dood schieten? Net zoals bij GTA San Andreas, GTA2? Bewerkt: 10 februari 2006 door LucasV Reageren
Svenie Geplaatst: 10 februari 2006 Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 Moet je niet gewoon heel veel Sindacco's, Yakuza's, etc dood schieten? Net zoals bij GTA San Andreas, GTA2? in de misies wel maar ik heb als ik het spel uitgespeelt had gewoon wat triads neergeknalt en vanaf nu zijn dat mijn least favoriete gang Reageren
VforV Geplaatst: 10 februari 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 februari 2006 De gang waarbij staat 'least favorite gang' is gewoon de gang waar je het meeste amok tegen gemaakt hebt. Ik denk dat je alleen bij de Leones respect krijgt omdat je daar ook een Made Man bent. En als het eens ruzie is, is het zo te zien altijd ruzie. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.