Jump to content

Respect terugwinnen ...


VforV

Recommended Posts

Ik vind het zeer vervelend dat zowat iedere gang in Liberty City (behalve Leonies en die gangsters in hun busjes) nu kwaad is op mij en dat ze beginnen te schieten vanaf ik op 'hun' terrein ben.

Is er soms een mogelijkheid om zoals in GTA2 respect terug te winnen?

Link to comment
Delen op andere websites

jammer genoeg niet soms is het wel irritant want ik was bezig met een rampage en die yakuza begonen mij te beschieten maar je hebt ook voordelen als je je verveelt kan je lekker wat gangmembers gaan neerknallen ook is het best handig om de taxi missies in het begin van het spel te doen met al die gang wars je weet maar nooit

Bewerkt: door svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Moet je niet gewoon heel veel Sindacco's, Yakuza's, etc dood schieten? Net zoals bij GTA San Andreas, GTA2?

in de misies wel maar ik heb als ik het spel uitgespeelt had gewoon wat triads neergeknalt en vanaf nu zijn dat mijn least favoriete gang :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

De gang waarbij staat 'least favorite gang' is gewoon de gang waar je het meeste amok tegen gemaakt hebt.

Ik denk dat je alleen bij de Leones respect krijgt omdat je daar ook een Made Man bent.

En als het eens ruzie is, is het zo te zien altijd ruzie.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...