-Niels- Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 eej, soms als ik MTA speel dan krijfg je soms van die rare wegen. dat alles heel wazig is ofzo en dat is dan bij huizen ook zo ik vind het niet egt een super probleem maar als het verholpen kan worden graag. en ik heb al een X geprobeerd van 1.0 naar 1.1 maar dna zegt UNHANDLED EX.......
Le Freak Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Wat bedoel je precies?? Maak er eens een screen van als je wil? Screens maak je als je ingame bent met F12 Die komen dan in je "Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City" map
Furi0uz Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 Heb zo het gevoel dat dit gewoon ligt aan het laden van textures... :unsure:
killerbee Geplaatst: 8 september 2004 Rapport Geplaatst: 8 september 2004 (bewerkt) ik had dat eerst ook maar bij mij kwma het omdat ik mods had daardoor deed ie zo raar heb jij mods? gta_badman Bewerkt: 8 september 2004 door killerbee
Yohan Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Heb zo het gevoel dat dit gewoon ligt aan het laden van textures... @ Furi - Ik denk het ook jah wel vaker gezien.. :unsure: @ gTa_BaDmAn - Anders opnieuw installeren ofzo heeft bij vreemd genoeg geholpen.. Ojah btw heb je wel de orginele cd..? :huh:
-Niels- Geplaatst: 9 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2004 ja, uhm ok ik zal er screenshots van maken hoe zend ik ze naar jullie toe?
Yohan Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 (bewerkt) ja,uhm ok ik zal er screenshots van maken hoe zend ik ze naar jullie toe? Geen idee.. Ff aan een admin vragen... Kan het nie via een Pm..? Bewerkt: 9 september 2004 door Yohan
Timovich Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Nee, je moet 'm eerst ergens uploaden en dan met de IMG code hier neerzetten! Klik!
Furi0uz Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Nee, je moet 'm eerst ergens uploaden en dan met de IMG code hier neerzetten!Klik! Wat hou ik van die site... Maar je kunt ook gewoon toevoegen als "Bijlage"
Le Freak Geplaatst: 9 september 2004 Rapport Geplaatst: 9 september 2004 Super Leden kunnen dat.. GTA_Badman dus (nog) niet. Ik raad je aan om te doen wat Timovich zei. Meld je aan bij die site, upload je screenshot(s) en kopieer de locatie* van je screen in je bericht: En voila, je plaatje staat er! * Locatie vind je door met Rechtermuisknop op het upgeloade screenshot te klikken.
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Nee bij die site kan je gewoon een plaatje uploaden zonder dat je je moet aanmelden ofso... Als je er een hebt upgeload komt gelijk de code in beeld te staan samen met nog HTML codes enzo maar je moet de IMG hebben!
-Niels- Geplaatst: 10 september 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2004 eej, ok ik heb een paar screenshots. maar hoe maak ik er een jpeg afbeelding van. want ik heb een bitmap afbeelding.
Timovich Geplaatst: 10 september 2004 Rapport Geplaatst: 10 september 2004 Ga naar paint en kies opslaan als... Kies voor JPEG... Suc6
Recommended Posts